streda 2. mája 2018

Perlový prášok- Moroccan Natural- recenzia!

Vitajte pri dnešnom článku. Dnes vám predstavím veľmi zaujímavý produkt, ktorý som mohla vďaka bionatural.sk  otestovať.

Ide o perlový prášok  značky Moroccan Natural z rozdrvených perál. Možno si poviete, načo sa dá taký prášok používať a dokonca ani ja som nevedela, že niečo také sa v pleťovej starostlivosti používa. Zistila som, ale že je to veľmi všestranný produkt, ktorý vraj používala aj samotná Kleopatra.

Perlový prášok je považovaný za skrášľujúci prostriedok, keďže vďaka vitamínom, vápniku, bielkovinám, aminokyselinám, ktoré sa v perlách nachádzajú stimuluje tvorbu nových kožných buniek a zvyšuje hladinu kolagénu.
Ďalší dôležitý benefit tohto produktu je aj to, že pôsobí proti predčasnému starnutiu a vyhladzuje jemné vrásky. Perlový prášok však neslúži len ako antiageing produkt, ale pomáha riešiť aj rôzne iné kožné problémy ako napr. ekzém, jazvy po akné, rosaceu alebo veľmi suchú pleť.
Samotný prášok sa dá zakomponovať do vašich bežných kozmetických produktov. Napr. malé množstvo stačí zmiešať s krémom a naniesť potom na pleť. Perly sú veľmi jemne rozomleté, takže prášok v kréme vôbec necítite. Ja si ho tak miešam s mojim denným krémom a v prípade keď zabudnem, tak som ho skúšala zmiešať aj s tekutým mejkapom. Pre ešte väčší efekt  si s ním môžte aj jemne prepúdrovať pleť.

Fantázií sa medze nekladú a kľudne môžte obohatiť aj ktorúkoľvek pleťovú masku o perlový prášok. Alebo si môžte spraviť aj domácu masku, kde zmiešate za jednu špatulku perlového prášku, pridáte pár kvapiek citrónovej šťavy, vaječné bielko nanesiete na tvár a necháte pôsobiť minimálne 20 minút. Vašej pleti, tak dodáte veľkú dávku výživy a hydratácie. 
Výborná je aj maska s bielym jogurtom, medom a trochou perlového prášku. Stačí nechať pôsobiť min. 30 minút a pleť sa vám určite s odstupom času poďakuje.

Ak vo vašej pleťovej starostlivosti používate pleťové oleje, tak si do niektorého z nich určite pridajte perlový prášok, ja tak robím so šípkovým olejom, ktorý je skvelý aj na problematickú pleť. 
Čo sa týka samotného účinku na pleti, tak môžem povedať, že pokožka je viac vypnutá a rozžiarená.
Perlový prášok sa nachádza v sklenej nádobe a je k nemu aj praktická špatulka, ktorou si nadávkujete potrebné množstvo. Obsah balenia je 15g, čo vám vydrží veľmi dlho, keďže ho naozaj stačí pridávať v malých množstvách. Cena balenia je niečo cez 32 eur a kúpite ho na bionatural.sk. 




1 komentár: