streda 28. februára 2018

Súťaž s Indulonou!

Dnes som si pre vás v spolupráci s Indulonou pripravila super súťaž, v ktorej môžte vyhrať skvelú kozmetickú kazetu. O značke Indulona ste na mojom blogu už určite čítali (článok s recenziou na produkty nájdete TU). Ja ich produkty používam veľmi rada. Vďaka možnosti výrobky si otestovať som si veľmi obľúbila nechtíkovú radu krémov, ktorá sa nachádza aj v kozmetickom balíčku, ktorý máte možnosť vyhrať. Nechtíková rada je určená pre namáhanú, suchú pokožku. Krémy krásne voňajú po nechtíku a do pokožky sa rýchlo vstrebú. Výťažky z nechtíka lekárskeho regenerujú do hĺbky. Obsahujú aj vitamín E a glycerín, ktoré pokožke dodávajú hebkosť zamatu.

Kozmetický balíček obsahuje: 
- krém na ruky- ocenia určite tie z vás, čo majú stále suché ruky.
- telové mlieko- ktoré je vhodné na každodenné použitie, pokožka po ňom je vyživená, jemná a navyše krásne sviežo vonia
- univerzálny krém- ktorý ak máte po ruke, je vhodný na všetko ako aj na pleť. 


Podmienky súťaže sú jednoduché, stačí len sledovať môj blog a do komentáru napísať mail kde vám v prípade výhry napíšem.  Výsledky vyhlásim 15.3.2018 na mojom Facebooku

 Veľa šťastia!


4 komentáre: