utorok 6. júna 2017

Coola organický opaľovací krém na tvár s SPF 30!

Každý rok vám prinášam recenziu na opaľovací krém na tvár, ktorý momentálne používam. Keďže ochrana pred slnečným žiarením je veľmi dôležitá aj tento rok tomu nebude inak a opäť skúšam niečo nové. Ako asi už viete veľmi rada používam prírodnú kozmetiku, tak som chcela aby aj môj opaľovací krém bol na prírodnej báze. Je fakt, že ideálny opaľovací krém na prírodnej báze je veľmi ťažko zohnať. Ja som tento rok po dlhom hľadaní a čítaní recenzií predovšetkým na zahraničných blogoch vsadila na minerálny krém značky Coola. 100% prírodný krém to určite nie je, ale z toho čo som našla bol tento krém, čo sa týka zložiek a efektu na pleti snáď najlepší.

Musela som privrieť oči hlavne na silikón, ktorý tento krém obsahuje. No na druhej strane vďaka nemu sa tento krém po tvári rozotiera doslova ako maslo. Značka Coola má vo svojej ponuke množstvo produktov na opaľovanie tváre a tela. Keďže používajú vo svojich krémoch len minerálne filtre a všetci vieme, že tie pokožku bielia, tak robia krémy aj tónovacie, ktoré po rozotretí nezanechávajú biely povlak na pleti. Práve tento som mala na mojom wishliste a mysliac som si ho objednala, no keď mi krém prišiel, tak som zistila, že som si objednala práve ten, ktorý nie je tónovaný, čiže je biely. Hneď som ho išla vyskúšať ako bude na pleti vyzerať, či bude biely alebo nie. Nakoniec to dobre dopadlo, lebo po rozostretí pleť nie je vôbec biela.


hneď po rozotretí
Opaľovací krém má SPF ochranu 30, čo je na naše podmienky myslím si ideálne. Tento krém je ideálny pre mastnú a zmiešanú pleť, nakoľko pleť zmatňuje. Vďaka výťažku z uhorky pleť po dlhú dobu hydratuje a nevysušuje ju. Inak má krásne sviežu uhorkovú vôňu. Okrem iného obsahuje aj množstvo antioxidantov, ktoré spolu s inými látkami bojujú proti predčasnému starnutiu spôsobenému hlavne slnkom.

Krém obsahuje aj moje obľúbené bambucké maslo, ktoré má hydratačné účinky na pleť, ale obsahuje aj olej zo šípok, ktorý je bohatý na vitamín C a ten zasa bojuje proti voľným radikálom, ktoré tiež prispievajú k starnutiu pleti. Obsah z ľanových semienok zasa prispieva k zlepšeniu elasticity našej pokožky a udržuje v nej vlhkosť. Takže ako čítate krém obsahuje veľa dobrý ingrediencií. Ako som spomínala už vyššie vďaka obsahu silikónu, krém sa po pleti krásne rozotiera a tvár nie je vôbec biela. Pre mňa je tento krém ideálny ako základ pre môj BB krém alebo mejkap. Ten sa po ňom rozotiera úplne hladko a BB krém, či mejkap na ňom krásne drží po celý deň.

Krém je dokonca v prvých 40 minútach od naloženia na pleť vodeodolný a keďže žiaden opaľovací krém neúčinkuje večne, tak aj tento treba každé cca. dve hodiny naniesť znovu. Viem, že pre nás, ktoré nosíme mejkap je to nepraktické, ale našťastie existujú produkty, ktoré je možné použiť aj na mejkap a chrániť tak svoju pleť pred slnkom, ale o takom produkte vám napíšem už zanedlho. 
Ja som si krém Coola kupovala na iherb.com TU a jeho cena je asi 33 eur za 50ml. Krém vydrží 12 mesiacov od prvého používania. Nachádza sa v praktickej plastovej tube, ktorá má krásnu modrú farbu a pri pohľade na ňu mám chuť ísť hneď k moru.

Takže, ak hľadáte skvelý opaľovací krém určite vám tento odporúčam, hlavne ak pozeráte na zloženie a na efekt aký má na pleti si myslím, že je to zatiaľ najlepší krém, ktorý som doteraz používala. Jediné mínus je jedine len vysoká cena. 

Aký opaľovací krém na tvár používate?

3 komentáre:

  1. Ja na Tvoje odporucanie pouzivam Eucerin. Vlastne sa i cudujem, ze si sa k nemu nevratila i tento rok :-) Vies odporucit nejaky balzam na pery s SPF, ktory by ale nezanechaval biely povlak?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eucerin je tiez super a pouzivam este zasoby z minuleho roka, vzdy som chcela krem s mineralnym filtrom a nejak sa mi nedarilo najst ten pravy az teraz tento, s ktorym som spokojna. Na pery zial nepoznam prirodny balzam s Spf, ktory by nebielil, mala som Alverde ale ten bol biely az moc :-)

      Odstrániť
  2. Waw znie to super až na tú cenu. ja používam krém od MISSHA a SKIN79

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť