utorok 25. apríla 2017

Golden Rose Liquid Matter Lipsticks!

Tekuté matné rúže sú čoraz viac populárnejšie a tešia sa veľkej obľube a ja sa tomu vôbec nečudujem. Tiež som si ich veľmi obľúbila. Vyskúšala som už niekoľko značiek a so všetkými som bola viac menej spokojná, no stále som hľadala nejaký ten môj dokonalý odtieň, takže mojimi perami ich prešlo naozaj veľa. Pre tieto, o ktorých bude dnes reč som sa rozhodovala už dlhšie, ale nakoniec som si ich nedávno kúpila v dvoch veľmi pekných odtieňoch. Tekuté matné rúže značky Golden Rose som si obľúbila hneď po prvom vyskúšaní.


Na pery sa nanášajú penovým aplikátorom a takmer hneď po nanesení majú na perách jemnú zamatovo- krémovú konzistenciu, ktorá po niekoľkých minútach sa zmení po zaschnutí na matné vykončenie. Matný efekt je naozaj intenzívny. Ak sa však bojíte matných rúžov z dôvodu vysušenia pier, tak v prípade týchto tekutých rúžov suché ústa nehrozia. Ja mávam so suchými ústami problémy a preto som s matnými rúžmi opatrná lebo vedia nepekne zvýrazniť suché miesta na perách, ale s použitím týchto dvoch farbičiek moje pery nie sú vôbec vysušené dokonca aj po celodennom nosení viac dní po sebe. Tieto tekuté rúže obsahujú totiž avokádový olej a vitamín E, vďaka čomu sú pery chránené pred vysušením.
Jeden z dôvodov prečo mám rada matné rúže je aj to, že na perách vydržia takmer celý deň a to doslova. Ráno pred odchodom do práce si jeden z nich nanesiem na pery a ten mám na nich takmer celý pracovný deň čiže cca. 8 hodín. Avšak po obede je u mňa menšia potreba úpravy pier viac menej len zo zvyku a z lepšieho pocitu novo naneseného rúžu. Lebo po jedle aj pití farba tekutého rúžu na perách stále je, síce nie je až taká intenzívna ako bezprostredne po nanesení. Ja si však na pery dávam len jednu tenkú vrstvu rúžu, určite pri dvoch možno troch vrstvách tento rúž vydrží naozaj všetko úplne celý deň. Poďme teraz k odtieňom. Ja som si spomedzi tých pekných odtieňov vybrala len dva, ale stále uvažujem nad ďalšími lebo výber majú naozaj krásny.



Nr. 03- je ružovo- hnedý odtieň, ktorý má studený modrý podtón. Tento je môj obľúbený na perách pekne ukáže a je vhodný na bežné denné nosenie do práce, či do školy. Jedna vrstva na perách pôsobí celkom prirodzene, rozhodne to nie je výrazná farba.




Nr. 04- je malinový odtieň, rozhodne s teplejším podtónom ako nr. 03. Tento odtieň je o niečo viac výraznejší na perách a preto ho nosím len občas lebo nie som si istá, či mi pristane, skôr som za tie prirodzenejšie farby, ale napr. na leto k opálenej pokožke budú malinové pery vyzerať určite pekne, tak vtedy ho určite využijem.


Tieto tekuté rúže kúpite za pár eur a ja určite vyskúšam ešte nejaké ďalšie odtiene možno viac také nude- prirodzené s teplým podtónom, ktoré budú vhodné na bežné dni do práce, lebo v takých sa cítim najlepšie.

Skúšali ste tieto tekuté matné rúže od Golden Rose?

3 komentáre:

  1. Značku sice znám, ale nějak jsem netušila, že mají i něco dalšího. Tyto dva odstíny vypadají docela hezky, ale momentálně také vyhledávám méně výrazné až nude odstíny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. túto značku nepoznám, ale majú naozaj pekné rúže :) páči sa mi ten druhý malinový odtieň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť