utorok 20. decembra 2016

Mydlo Carbone s aktívnym uhlím- recenzia!

Vitajte pri dnešnom článku. Ten bude venovaný môjmu nedávnemu objavu- Mydlo Carbone s aktívnym uhlím od slovenskej prírodnej kozmetiky Soaphoria. Mydlo som si kúpila zo zvedavosti a aj na základe pozitívnych recenzií.


Mydlo je určené na umývanie tváre, ktorá má sklon k akné, je mastná, trpí na rôzne ekzémy, či lupienku. Aj keď je mydlo určené na mastnejšiu pokožku, tak vďaka bambuckému maslu, olivovému a kokosovému oleju v zložení pokožku nijak nevysušuje. 


Hlavnou zložkou je aktívne čierne uhlie, čajovníkový a rakytníkový olej. Čierne uhlie je surovina s mikroporéznym sorbetom, ktorého štruktúra a vysoká špecifická plocha povrchu perfektne absorbuje znečistenie a nadbytočný kožný maz. Rakytníkový olej pleť tonizuje, zmierňuje zápaly a pomáha im predchádzať. Tea tree olej alebo čajovníkový olej je známy pre svoje antiseptické účinky. 
Mydlo by malo napomáhať k odstráneniu akné, pomôcť ho rýchlejšie zahojiť a vďaka odstraňovaniu nečistôt z pleti pomáha zabrániť k jeho opätovnej tvorbe. 


Ja mydlo používam skoro každý deň, hneď po odlíčení. Mydlo v spojení s vodou vytvorí čiernu penu, s ktorou si pleť potom umyjem. Ako som spomínala už vyššie, tak mydlo pleť vôbec nevysušuje, ale zanecháva ju príjemne hebkú a vláčnu. Pleť je po umytí čistá a pri každodennom používaní sa mi zmiernila tvorba akné. Celkovo moja pleť už neprodukuje toľko mazu ako pred používaním. Mydlo má charakteristickú vôňu, z ktorej najviac cítiť vôňu čajovníkového oleja. 


Mydlo má 100g a pre jednoduchšie používanie som si z neho odrezala a tento malý kúsok ako môžete vidieť na fotke mi vydrží cca. dva a pol až tri mesiace. Ja som si svoje mydlo kupovala na www.biokrasa.sk jeho cena je 4 eurá. Ak je vaša pleť mastná a trápi vás akné, tak vám rozhodne odporúčam toto mydlo vyskúšať a snáď pomôže, tak ako mne. 

Máte skúsenosti so spomínaným mydlom?



6 komentárov:

  1. Akné síce nemám, no prevencia nikdy nie je na škodu a takéto mydielka ja môžem. Kedysi som zvykla používať sírové mydlo, no to pokožku veľmi vysušovalo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sírové mydlo som mala aj ja, tiež vysušovalo pleť, ale toto s uhlím vďaka obsahu olejov, pleť vôbec nevysušuje aj pri každodennom používaní...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za recenziu, už dlhšie po ňom pokukujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky si kupuji tyto mýdla. Někdy tohle od Soaphorie a někdy od Mýdla z farmy. Mám je ráda a jsou fajn. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť