streda 27. júla 2016

Obľúbené letné produkty!

Leto sa nám pomaly prehuplo do druhej polovice, ale zďaleka ešte nekončí a verím, že si ešte užijeme kopu pekných slnečných dní. Rozhodla som sa, že vám dnes ukážem niekoľko produktov, ktoré som si toto leto obľúbila a dosť často ich používam.


Mám za sebou už aj dovolenku pri mori, kde som využila hlavne opaľovacie krémy, ktoré som si pred začiatkom leta kúpila. O opaľovacom kréme na tvár od Eucerin ste si mohli prečítať samostatný článok TU. Zhrniem len v skratke, že je to skvelý ľahký krém vhodný aj pod makeup. Veľmi rýchlo sa vstrebe do pokožky, nezanecháva na pleti biely povlak a nezanáša póry. Tento krém som nepoužívala len na dovolenke, ale natieram si ho na tvár každé ráno a stal sa tak mojim letným denným krémom. Má anti-age účinky a obsahuje aj kyselinu hyalúronovú a moja pleť ho dobre znáša.

Čo sa týka opaľovacieho krému na telo, tak pri kúpe som myslela na všetkých členov rodiny, tak aby sme mali jeden krém všetci lebo minulé roky sme na dovolenky nosili niekoľko balení opaľovacích krémov, čo zaberalo značnú časť v batožine. Rozhodla som sa pre organický opaľovací krém Lavera, ktorý je vhodný aj pre malé deti. Krém má SPF faktor 20, čo je na naše európske podmienky úplne postačujúce. Nachádza sa v spreji a pred použitím ho treba trocha pretrepať. Je to krém výlučne s prírodnými zložkami, obsahuje minerálny filter, takže na pokožke ostáva biely povlak, ale nie taký intenzívny ako pri kréme od Avéne, ktorý som spomínala TU. Krém nespôsobuje žiadne podráždenia ani ak trpíte rôznymi kožnými ochoreniami ako napr. ekzém- máme to vyskúšané, takže ak zháňate na opaľovanie niečo prírodné, tak určite odporúčam Laveru myslím, že majú ešte v ponuke krém s SPF 30.
Ak aj v lete nosíte makeup a chcete si byť istá, že vaša pleť je dostatočne chránená pred slnkom, tak odporúčam určite opaľovací púder na tvár Enprani s faktorom SPF 50. Tento opaľovací púder používam len ak mám na tvári makeup a tvár si s ním poprášim niekedy v popoludňajších hodinách, kedy už vymiznú účinky opaľovacieho krému. Má neutrálny odtieň vhodný pre každý typ pleti. Viac sa o mojom objave roka môžte dočítať v samostatnom článku TU.


 
V lete mám rada svieže vône a preto sa stal mojim veľkým letným favoritom sprchový gél od Alverde s vôňou grepfruitu. Na pokožke sa vôňa síce po chvíli vytratí, ale pri sprchovaní si ju maximálne užívam.

V lete svojim chodidlám venujem oveľa viac pozornosti ako po iné dni v roku. Chodidlá sú na očiach oveľa viac a na mňa veľmi odpudivo pôsobia, keď sú neupravené. Nechty nemusia byť nalakované, ale doslova sa mi nepáčia suché až zatvrdnuté miesta na chodidlách. Ja som nedávno objavila v DMke penu na popraskané a suché chodidlá. Už po prvom použití vidieť značný rozdiel. Ja penu nanášam večer pred spaním a ráno mám jemné, vláčne nôžky a o suchej pokožke nie je ani reč. Pena obsahuje ureu, bambucké maslo, či glycerín a tieto zložky dodávajú pokožke hydratáciu. Pena sa po nanesení vstrebe do pokožky za pár minút a nezanecháva mastný pocit.

Krásna vôňa ma dostala aj pri telovom suflé Innosence od Soaphoria. Vôňa je veľmi originálna a ešte som sa s takouto zatiaľ nikde nestretla. Telové suflé má akoby našľahanú konzistenciu a po tele sa dobre rozotiera, na pokožke zanecháva jemne mastný film, tak treba chvíľu počkať kým sa úplne vstrebe. Pokožka je po ňom vláčna a vyživená, no a samozrejme prevoňaná na veľmi dlhú dobu.



S makeupom to v lete moc nepreháňam. Ak je moja pleť ok, kľudne mi postačí aj korektor, ktorý prekryje drobné nedokonalosti. Ak už, ale mám potrebu na pleť niečo naniesť, tak v týchto letných dňoch najčastejšie siaham po minerálnom podklade od Everyday Minerals. Plné krytie od tohto produktu nečakajte, ide skôr o jemné a pri väčšom vrstvení stredné krytie. Ja ho používam len na zjednotenie tónu pleti. Moja verzia je matná, takže moja zmiešaná pleť sa pár hodín neleskne. V najbližšom článku sa o tomto skvelom minerálnom makeupe dozviete viac.

Ako z článku vyplýva moju tvár si neopaľujem a preto je oproti zvyšku môjho tela o dosť bledšia. Tento malý problém hravo napravím bronzerom, ktorý dodá mojej pleti jemné opálenie bez opaľovania. Mojim už niekoľko rokov obľúbeným je bronzer od Pupy. Používam ho nielen počas leta, ale aj v zime. Je to kombinácia štyroch odtieňov hnedej. Na pleti bronzer vydrží celý deň a malý bonus na leto je, že má aj ochranný faktor SPF 15.

Rozjasňovače sa stali veľkým hitom a ja som tomuto trendu samozrejme tiež podľahla. Momentálne najviac používam asi najznámejší rozjasňovač pod slnkom Mary- Lou Manizer od The Balm. Tento skvelý kúsok vám určite nebudem predstavovať, lebo snáď každá kozmetická maniačka ho už isto má. Mám ho už skoro dva roky a zatiaľ ma stále baví, hlavne teraz v lete.

Očné tiene v lete skoro vôbec nepoužívam, tie zvýrazňujem len riasenkou o to viac sa ale sústreďujem na pery a vtedy používam trochu výraznejšie farby. Mám veľmi rada matné rúže lebo mi vyhovuje ich konzistencia, dlho vydržia na perách a majú oveľa viac intenzívnejšie farby ako obyčajné rúže. Mám svoju obľúbenú trojku, ktorú striedam podľa nálady. Matný Lip Butter od Astor v odtieni 023 Vivid Divine, čo je intenzívna fuchsiová farba. Ďalší matný rúž je od Jordany v odtieni 15 Matte Goddess táto farba je taktiež intenzívna ružová, ale ide viac do studených tónov. Do tretice je to môj posledný úlovok od Avonu v odtieni Peach Flatters a tentoraz je to krásna matná broskyňová farbička, ktorá je vhodná na každý deň a preto tento rúž nosím zo všetkých najčastejšie. 


Leto by bez pekných farebných nechtov nebolo ono a preto striedam rôzne laky, tak často ako sa dá. Stále mám rada gellak a už od minulého roka si dávam gellak aj na nechty na nohách. Mojou obľúbenou farbou na chodidlá je červená. Páči sa mi aj neonovo broskyňová (Semilac- Sleeping Beauty), ktorá krásne vynikne na opálených rukách. Na gelové laky od Sally Hansen taktiež nedám dopustiť, hlavne pre ich krásnu škálu farieb. Mne najviac učarovala intenzívna kobaltovo- modrá farbička Tidal Wave, ktorej fotky si môžte pozrieť v článku TU. No a na nechtoch nesmie chýbať ružová Pink Cadillaquer- viac fotiek nájdete TU

Aké sú vaše obľúbené produkty na leto? Máme niečo spoločné?



1 komentár: