utorok 19. júla 2016

Eucerin Anti Age Sun Fluid s SPF 50- recenzia!

Moja skúsenosť s minerálnym opaľovacím krémom na tvár od Avené nedopadla najlepšie a tak som si musela zohnať nejaký iný krém na leto, lebo bez opaľovacieho krému na tvár to jednoducho v lete nejde. Dlho som sa nerozhodovala, i keď výber je naozaj široký. V lekárni mi do oka padol Anti Age Sun Fluid od Eucerin s SPF 50


Najviac ma na ňom zaujalo to, že je to fluid čiže má ľahkú konzistenciu a aj to, že v zložení má kyselinu hyalúronovú, ktorá má za úlohu pleť hydratovať. 


Krém sa dávkuje pomocou praktickej pumpičky. Na tvár a krk postačí jedno stlačenie. Krém sa do pleti vsiakne za pár minút a čo je najdôležitejšie nezanecháva na pleti žiaden biely povlak, takže vás určite napadlo, že krém je s chemickým filtrom. Anti Age Fluid obsahuje UVA a UVB filtre, ktoré účinne obmedzujú riziko spálenia pleti. 


pár minút po úplnom rozotretí

Na obale sa píše, že krém je bez parfumácie, ale ja v ňom cítim jemnú vôňu typickú pre opaľovacie krémy. V horúcom počasí veľa makeupu nenosím, ale aj tak očakávam od opaľovacieho krému na tvár, aby bol vhodný pod makeup. Tento fluid našťastie obstál na výbornú a makeup na ňom skvele drží, či už sypký od Everyday Minerals alebo tekutý od Lavery



Krémy s ochrannými filtrami zvyknú na pleti spôsobiť to, že pleť sa môže lesknúť, čo badám aj pri tomto kréme, aj napriek tomu, že na krabičke sa píše o dlhotrvajúcom zmatňujúcom efekte, takže jemné prepúdrovanie je nutnosť ak sa nechcete lesknúť. Inak je krém vhodný pre všetky typy pleti. Vysoký faktor účinne chráni pleť pred predčasným starnutím. Krém by mal viditeľne redukovať vrásky na tvári a dekolte. Vhodný je aj pre citlivú pleť po laserovom zákroku, chemickom či mechanickom peelingu (ktoré sa inak v lete nerobia!). 


Vďaka ľahkej textúre krém neupcháva póry. Krém má 50ml a jeho cena bola asi 11 eur spolu s plážovou taškou. Krému nemám, čo vytknúť som s ním veľmi spokojná a ak sa rozhodujte aký opaľovací krém na tvár kúpiť, tak Anti Age Fluid od Eucerin určite odporúčam!

Napíšte mi aký opaľovací krém na tvár používate :)

2 komentáre:

  1. Od Eucerinu som kedysi používala krémy na tvár s spf faktorom každé leto, teraz som prešla na iné značky, ale mám s ňou len dobré skúsenosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala okrem tohto krému očný krém a s ním som moc spokojná nebola, ale s týmto som veľmi!!

      Odstrániť