nedeľa 5. júna 2016

Spotrebované produkty/ mini recenzie nr. 5!

Môj obľúbený mesiac máj sa nám žiaľ už skončil a pred nami máme krásne dlhé leto, takže určite netreba smútiť, ale o to viac sa radovať. Už na začiatku roka som si dala predsavzatie, že budem kupovať kozmetiky menej a viac jej budem míňať lebo zásoby mám doma slušné. V máji sa mi to vôbec nepodarilo dodržať a dôkazom toho je len pár produktov, ktorých prázdne obaly vám dnes ukážem a bližšie o nich niečo napíšem.


Šampón Ultra Doux- Levandula a ruža- na tento šampón som sa veľmi tešila, hlavne na jeho vôňu levandule, ktorá je síce celkom pekná, ale na vlasoch sa dlho nedrží. Šampóny Ultra Doux mám veľmi rada, hlavne ten s avokádom a maslom karité alebo rozmarínový. Tento levandula a ruža sa mi zdá oproti nim o niečo slabší, mám pocit, že vlasy tak dobre neumyje ako tie dva spomínané. Na vlasy si musím naložiť aj väčšie množstvo balzámu alebo masky, lebo mám pocit, že vlasy s týmto šampónom sú také krepové, neviem či je to len môj pocit, ak máte aj vy takú skúsenosť dajte vedieť.

Gliss Kur Total Repair- sa naposledy objavil v spotrebovaných produktoch v marci, takže ako vidíte jedno balenie mi postačí tak na cca. dva mesiace. Už ste o ňom na mojom blogu čítali požehnane veľa, takže sa na jeho tému rozpisovať nebudem, lebo by som vás určite už unudila :)

Regeneračná maska na vlasy Biovax s mliečnymi proteínami- tiež ste o tejto maske mohli čítať v nejednom článku o spotrebovaných produktoch. Kupujem ju v Rossmane v Poľsku a nedávno som si odtiaľ doniesla ďalšie balenie o čom svedčí to, že som s touto maskou veľmi spokojná. Je super na dlhé vlasy, neobsahuje silikóny, parabény, či sls. Už som si viackrát hovorila, že si k tejto maske musím dokúpiť aj šampón, ktorý tiež môže byť fajn na moje dlhé vlasy.

Očný krém pre suchú pleť od Nonique- je jeden z najlepších krémov z drogérie, aké som mala možnosť vyskúšať. Tento krém je ľahký, ale zároveň pokožku pod očami intenzívne hydratuje po veľmi dlhú dobu. Používam ho len ráno a je naozaj skvelý. Obsahuje rastlinné zložky a o mojej spokojnosti svedčí aj to, že už mám kúpené druhé balenie. O tomto očnom kréme si môžte podrobnejšie prečítať v recenzií TU.

Argánový olej Saloos- o argánovaom oleji sa nebudem rozpisovať. Všetci vieme, aké má skvelé anti aging účinky a jeho využití je veľmi veľa (vlasy, pleť, ruky, nechty...) Ja argánový olej používam len na tvár s prestávkami, ale zato veľmi rada sa k nemu vraciam, teraz ho však na nejaký čas vymením za olej marula, ktorý tiež patrí medzi moje obľúbené pleťové oleje.

Odličovacie tampóny Cleanic- tieto tampóny som objavila v drogérií Teta. Väčšinou si kupujem tampóny Ebelin z DMky, ale chcela som trocha zmenu, tak som si povedala, že vyskúšam tieto taktiež z čistej bavlny. Veľmi milo ma prekvapili, tampóny sú porovnateľné s tampónmi Ebelin. Majú len trocha inú štruktúru, ale dobre sa s nimi odličuje, oči neškriabu a pekne držia pokope. Som naozaj spokojná a určite si ich kúpim opäť.

Sprchový gél Alverde s vôňou grapefruitu a bambusu- je skvelý sprcháč na leto, vďaka jeho osviežujúcej grapefruitovej vôni prebudí všetky zmysli. Pre tú krásnu sviežu vôňu mu prepáčim aj to, že moju pokožku zvykne občas vysušovať. Mám ešte jedno balenie, ktoré v lete budem naďalej rada používať no po lete si doprajem niečo iné viac hydratačné. 

7 dňová wellness kúra od Balei- v balení sa nachádzalo 7 ampuliek s tromi druhmi pleťových sér- hydratujúce, anti-stresové a osviežujúce. Každý deň sa mala na tvár aplikovať iná ampulka so sérom. V balení je to pekne vysvetlené a máte tam napísané, ktorú ampulku v daný deň máte použiť. Ja som sa na túto kúru veľmi tešila, ale po jej skončení som bola sklamaná, lebo s mojom pleťou to nič nerobilo. Pravdu povediac som nezaznamenala žiaden rozdiel v jednotlivých sérach, všetky tri sa mi zdali byť rovnaké, dokonca jedno z nich myslím, že anti-stresové ma na tvári trochu štípalo, čo bolo dosť nepríjemné a na tvári som mala nepríjemný lepivý pocit. Možno keby bola kúra dlhodobejšia napr. mesiac, tak by sa účinok dal posúdiť, ale za tých 7 dní som naozaj nič nezaznamenala, takže ja osobne neodporúčam a druhýkrát by som si tento produkt nekúpila, ale veľmi ma láka liftingová kúra s kys. hyalúronovou, tak možno zo zvedavosti nabudúce vyskúšam. 

Máte s nejakým produktom skúsenosti?

3 komentáre:

  1. Nonique je fajn prírodná značka, len škoda, že taká prehliadaná v beauty sfére. Ja si neviem vynachváliť ich toner a chystám sa vyskúšať ešte niekoľko ich produktov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za tip, ak spotrebujem zásoby, rada si nejakú kúpim, nevieš či majú aj také čo neobsahujú alkohol?

      Odstrániť
  2. Šampon Ultra Doux patří mezi moje oblíbené, já mám naopak pocit, že mi vlasy krásně umyje a jsou hladší a rovnější než u jiných šamponu, takže asi záleží na typu vlasů :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovedaťOdstrániť