utorok 14. júna 2016

Enprani One Touch Sun Powder SPF 50/ Púder na opaľovanie- recenzia!

Ak patríte medzi tie, ktoré chcú mať ochranu pred slnečnými lúčami úplne pod kontrolou, tak mám pre vás zaujímavý typ na opaľovací produkt. Ja si svoju tvár natieram krémom s spf faktorom celoročne, no s príchodom jari siaham po vysokom faktore spf 50 a bez neho nevyjdem z domu. Opaľovací krém používam aj pod makeup. Dlho som si lámala hlavu nad tým, ako svoju tvár ochrániť keď trávim dlhší čas vonku a na mojej tvári mám makeup. Opaľovací krém účinkuje len pár hodín a po nejakej dobre je dobré ho znova aplikovať, lenže čo s tvárou, na ktorej je makeup? Odlíčiť si tvár, naniesť opaľovací krém a znova naniesť makeup je zdĺavé a nepraktické a počas dňa by sa mi tento proces veru opakovať nechcel. Na trhu, ale našťastie existujú produkty, ktorých tvorcovia mysleli aj na ochranu pred slnečným žiarením aj keď máme na tvári makeup. Viem, že máme veľa makeupov, či podkladových báz, ktoré obsahujú spf faktory rôznych stupňov, ale ich účinnosť tiež po pár hodinách klesá a preto som hľadala niečo čo môžem naložiť na makeup kedykoľvek počas dňa. Opaľovací púder je na tento účel skvelý nápad, na trhu ich je niekoľko a ja som našla jeden priamo z Južnej Kóreii, kde si ženy dávajú veľký pozor na svoju tvár a chránia si ju všemožnými spôsobmi.

Enprani One Touch Sun Powder s spf 50- sa nachádza v celku veľkom, praktickom balení. Púder má 10g a je neutrálnej farby, takže je vhodný pre všetky pleťové odtiene a  kúpiť sa dá len v jednom odtieni. Púder sa ľahko aplikuje, pomocou hubky, ktorá je pripevnená pod uzáverom. Hubkou si hravo nanesiete potrebné množstvo púdru na pleť. Veľmi sa mi páči tento spôsob aplikácie, lebo púder si hodím do kabelky a kedykoľvek podľa potreby ho vytiahnem a rýchlo s ním prejdem po tvári.

Púder vďaka vysokému faktoru chráni pleť pred slnečným žiarením a zároveň jej dodá matný efekt, ktorý sa prekvapivo na pleti drží celkom dlhú dobu. Napriek tomu, že púder má zmatňujúce účinky, tak pleť vôbec nevysušuje, takže bude vhodný aj pre suchú pleť. Púder na tvári pôsobí veľmi prirodzene a spolu s už naloženým makeupom pekne splynie. Ja ho rada používam aj na čistú pleť bez makeupu, vtedy pekne zjednotí tón pleti, lebo jeho odtieň sa dokáže prispôsobiť mojej pleti. Neupcháva póry a nezvýrazňuje suché miesta, či jemné vrásky na pleti. Tento púder je super náhrada za opaľovací krém, ak nemáte radi pocit, ktorý zanecháva krém na tvári.


Presné zloženie púdru vám žiaľ nepoviem lebo nápisy na ňom sú v kórejčine. Na stránke predajcu som sa dočítala, že obsahuje alantolín, čo je zložka, ktorá má za úlohu pleť hydratovať. Hlavnými zložkami teda tie na ochranu pred slnkom sú titanium oxide, zinc oxide, octyl methoxycinnamate. methylene bis- benzotriazolyl, tetramethylbutylphenol.

Púder mám už skoro dva mesiace a používam ho takmer denne. Veľmi som si ho obľúbila a odporúčam ho všetkým, čo si chránia svoju pleť pred slnkom a unikajú tak predčasnému starnutiu pokožky, či tvorbe pigmentových škvŕn a rôznym iným prejavom, ktoré slnečné žiarenie na pokožke spôsobuje. 
Púder som kupovala na ebay za cca. 13 USD a ako som teraz pozerala jeho cena trochu vzrástla, ale aj tak sa oplatí investovať. Doba spotreby je 12 mesiacov od prvého používania. 

Ako si svoju pleť pred slnkom chránite vy?

2 komentáre:

  1. Páni, tak to je hodně dobrý nápad. Nikdy jsem pudr na opalování neviděla :D Abych pravdu řekla, tak já až do minulého léta nikdy nic na opalování nepoužívala. Teď ale používám krém :)

    Simply Janet
    Realash - sérum na růst řas GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keď som bola mladšia, tiež som si pleť moc nenatierala, ale teraz sa natieram naozaj každý deň, aby som predišla zničenej pleti od slnka... :)

      Odstrániť