sobota 25. júna 2016

Dermacol 8 in 1 Beauty Benefit Cream Wash- recenzia!

Nedávno som sa zamyslela nad tým, koľko spôsobov odličovania som už vyskúšala. Najčastejšie a najrýchlejšie odličovanie je použiť micelárnu vodu na celú tvár vrátane očí. Micelárnu vodu, ale momentálne používam už len na oči a na pleť som doteraz používala čistiaci olej od Balei. Toto odličovanie mi celkom vyhovuje je síce zdĺhavejšie, ale pleť odlíčená olejom je úplne iná ako, keď ju odlíčim micelárnou vodou. Je hebšia, hladšia a keď použijete kvalitný olej tak aj vyživená.
Momentálne som, ale odstavila všetky oleje, ktoré som používala lebo v tomto teple mi ich používanie nevyhovuje a mojej pleti úplne postačí niečo ľahšie. Takže všetkého druhu oleje budú musieť počakať na jeseň a v tieto horúce letné dni som začala používať multiaktívny odličovací krém od Dermacolu.

Dermacol 8 in 1 Beauty Benefit Cream Wash je v podstate čistiaci krém na odstránenie makeupu z tváre, ako aj z očí. Okrem klasického čistenia a odličovania, pleť tonizuje, osviežuje a vďaka kyseline hyaluronovej ju hydratuje. Čistiaci krém obsahuje aj pantenol, ktorý má za úlohu pleť regenerovať. Nanáša sa na navlhčenú pokožku a jemnou masážou, pri ktorej vznikne pena odstránite nečistoty z tváre. Na tvári je čistenie veľmi príjemné, krém pleť nevysušuje i keď obsahuje alkohol. Makeup takmer dokonale rozpustí a tiež všetko, čo sa na ňom nachádzalo. Tvár však úplne čistá nie je a preto je potrebné použiť ešte nejaký čistiací gél. Toto však nepovažujem za mínus, pretože úplne dokonale čistú pleť som zatiaľ nedosiahla s ničím ani s micelárnou vodou, či so spomínaným čistiacim olejom a neumyť si po odlíčení tvár nejakým gélom si neviem ani predstaviť.



Krém má stredne ľahkú konzistenciu a je jemne parfumovaný. Je určený pre všetky typy pleti a neobsahuje sulfáty.

Menší problém nastáva pri očiach. Moje oči našťastie nie sú nejako citlivé a veľa toho znesú, ale pri prechádzaní krému po očiach mám pár minút zahmlený pohľad, čo sa mi niekedy stáva, keď si oči odlíčim olejovým odličovačom, takže preto používam na oči radšej micelárnu vodu. Zahmlený pohľad je jeden problém a ten druhý je, že očný makeup tento čistiaci krém takmer vôbec neodlíči a to nosím zvyčajne jeden očný tieň a špirálu, ktorá sa z rias nedá týmto spôsobom odstrániť. Na očiach, tak ostávajú veľké čierne machule.
Ak to zhrniem, čistiaci krém som si obľúbila hlavne na tvár a na odstránenie očného makeupu ostávam verná micelárnej vode, ktorá zatiaľ nesklamala. Je naozaj ťažké nájsť multifunčný produkt, ktorý by spĺňal každú úlohu na sto percent, ale snáď raz sa taký určite pritrafí a ja vám dám vedieť :)
V tube sa nachádza 100 ml krému a na jeho spotrebu máte 9 mesiacov od prvého použitia. Cena je veľmi priaznivá, dostanete ho za takmer 4 eurá v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk. 

Máte skúsenosti s týmto čistiacim krémom od Dermacolu?

4 komentáre:

  1. Ještě jsem tot o nezkoušela, ale četla jsem na to pozitivní recenzi :)

    eLblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, pozývam ťa na GIVEAWAY na blogu mojej sesternice :)

    http://partofnicol.blogspot.sk/2016/06/mary-kay-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám ho doma,dostal sa ku mne darom, no ešte som ho neskúsila. asi sa do toho pustím

    OdpovedaťOdstrániť