pondelok 18. apríla 2016

Semilac nr. 034 Mardi Gras!

Ahojte,
asi za každým keď začínam písať článok o nejakom laku na nechty ( v mojom prípade gellaku), tak sa v texte objavujú slová prevažne- najobľúbenejší, krásny a podobne. No tento odtieň, ktorý vám dnes ukážem nesie tiež všetky tie pozitívne vlastnosti z minulých nechtových článkov, ale farba je taká výnimočná, že sa stal môj úplný "top of the top" zo všetkých tých krásnych farieb, ktoré v mojej zbierke mám. Tento gellak mám už viac ako dva mesiace a na svojich nechtoch som ho stihla mať už trikrát a za každým je to pastva pre moje oči. Jednoducho sa neviem vynadívať ako táto farba krásne vynikne na mojich nechtoch. 



Gellak Semilac nr. 034 Mardi Gras- je sýta kombinácia ružovej a fialovej tzv. fuchsia. Gellak je veľmi dobre napigmentovaný a na dosiahnutie sýteho odtieňu sú potrebné dve tenké vrstvy. Ako všetky gellaky od Semilac, tak aj tento skvele drží po dobu minimálne dvoch týždňov. Už sa teším na leto ako budem túto krásnu farbu nosiť a určite bude na opálených rukách vyzerať nádherne. 




Trochu som mala problém zachytiť skutočnú farbu gellaku a preto prikladám aj fotky s bleskom, na ktorých vidieť túto krásnu farbu takmer reálne. 

Páči sa vám?

5 komentárov: