štvrtok 14. apríla 2016

Nuxe Creme fraiche de beauté light- recenzia!

Ahojte,
základom pekného makeupu je pre mňa jednoznačne kvalitný hydratačný krém, ktorý si vždy nanesiem pár minút pred tým ako sa idem líčiť. Je to už pár rokov, čo uprednostňujem krémy s prírodnejším zložením, no nie je to vždy pravidlo a rada ich prestriedam. Francúzska kozmetika Nuxe sa u nás pomaly dostáva do popredia, isto možno poznáte ich trblietavý olej na telo. Produkty tejto značky neobsahujú parabény, či minerálne oleje, ale sú v nej zakomponované prírodné zložky.

Pleťový krém Creme fraiche de beauté light obsahuje až 89,3% prírodných zložiek ako napr. aloe vera, mandľový olej, výťažky z kvetu pomaranča, ryžový extrakt...Krém je určený pre citlivú a zmiešanú pleť. Ak máte radi krémy s ľahkou konzistenciou, tak tento by sa vám mohol pozdávať. Krém by mal poskytovať našej pleti až 24 hodinovú hydratáciu. Do pleti sa ľahko zapracuje a nezanecháva na pleti žiadny mastný pocit, ale naopak pleť jemne zmatní ( krém neodporúčam na suchú pleť).


Okrem hydratačných účinkov, krém dokáže podráždenú pleť dokonca upokojiť a zabrániť opakovanému podráždeniu pokožky. Ja citlivou pleťou našťastie netrpím, tak neviem povedať ako si krém s týmto problémom poradí. Za seba môžem len potvrdiť jeho hydratačné účinky, ktoré moju pleť hydratujú po celý deň a po nanesení krému cítim, že moja pleť je svieža a hladká. 


Krém na pleti pôsobí naozaj ľahko, oceňujem že neupcháva moje póry a reguluje tvorbu kožného mazu. Je ideálny ako podklad pod makeup, ktorý sa po pleti veľmi dobre rozotiera, jednoducho makeup s týmto krémom skvele spolupracuje aj počas dňa a makeup nijak neznehodnotí.  Ak trpíte dehydratovanou pleťou, tak sa dokonca odporúča zmiešať tento krém s trochou makeupu a pleť bude dostatočne napitá. Vďaka jemným zmatňujúcim účinkom sa moja pleť leskne až o niekoľko hodín neskôr ako inokedy. Jediná vec, ktorú by som tomuto krému vytkla je dosť silná parfumácia (pomarančových kvetov), čo niekomu môže prekážať. Silná vôňa sa na pleti drží niekoľko minút, potom sa našťastie vytratí a už nič necítiť. Za mňa je to kvalitný denný krém, ktorý keby mal ešte nejaký SPF faktor, tak by bol úplne ideálny. 


Tuba s krémom má 50ml a kúpite ho za takmer 16 eur v internetovej parfumérií parfemy-elnino.sk

Máte skúsenosti s kozmetikou Nuxe?

2 komentáre:

  1. Vypadá to dobře! Něco na podrážděnou pleť bych uvítala. Krémy sice všeobecně moc nevyhledávám, ale pokud je lehký, tak proč ne :)

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež moc krémy nepoužívam skôr tie oleje, ale ráno keď nie je čas tak tento ľahký krém je super :)

      Odstrániť