piatok 8. apríla 2016

Lumene cleansing gel- recenzia!

Ahojte,
čistenie pleti je jednou z najdôležitejších krokov v starostlivosti o pleť. Bez správneho odlíčenia a vyčistenia pleti by následné používanie rôznych krémov, či pleťových sér nemalo žiaden účinok. Ja si moju starostlivosť o pleť bez dôkladného vyčistenia pleti neviem ani predstaviť. Niekedy po celom dni, čo mám na sebe makeup sa neviem dočkať večera kedy si všetko z pleti odstránim. Po samotnom odlíčeni, na ktoré používam zvyčajne micelárnu vodu (na oči) a čistiaci olej (pleť), pleť ešte dočistím čistiacim gélom. Čistiace gély na tvár zvyknem striedať, ale keď som s niektorým spokojná, tak si ho nemám problém kúpiť znova. Najradšej mám tie, ktoré máju krátke zloženie, viac menej prírodné a hlavne nesmú obsahovať alkohol. Týmto mojim požiadavkám zodpovedá pre mňa novinka, lebo od tejto značky som zatiaľ nič nemala- čistiaci gél na tvár Lumene cleansing gel. 

Kozmetika Lumene pochádza z Fínska a jej produkty obsahujú minimálne 80% prírodných zložiek a jej sortiment je naozaj široký, niekoľko produktov nájdete aj na parfemy-elnino.sk. 
Lumene cleansing gel step 1-  je ľahký čistiaci gél na tvár, vhodný na každodenné používanie. Z pleti šetrne odstráni prípadné nečistoty, ktoré nezvládol bežný odličovač.

Konzistencia čistiaceho gélu je tuhšia a nemá žiadne sfarbenie. Na navlhčenú tvár sa gél jemne vmasíruje, ako to iste všetky poznáte. Ak ho skúsite, možno vás zaskočí, že gél na tvári takmer nepení, ja to však nepovažujem za žiadne mínus, skôr naopak.

Gél neobsahuje žiadne parabény a obsahuje až 90% prírodných zložiek. Som rada, že neobsahuje alkohol, takže pleť po umytí nie je vôbec vysušená. Vhodný je pre všetky typy pleti aj pre tú citlivú lebo je naozaj veľmi jemný a šetrný voči pleti. Ja ho používam v kombinácií s čistiacou kefkou na tvár, ktorú som si nedávno kúpila a musím povedať, že moja tvár je po umytí krásne čistá a vďaka kefke dobre prekrvená.

Obsah gélu je 150 ml a jeho cena je veľmi prijateľná, na elnine stojí niečo málo cez 2 eurá, čo je vzhľadom k jeho fajn zloženiu viac než perfektné, takže ak ste neskúšali určite odporúčam! 

Poznáte kozmetiku Lumene? Napíšte prípadné skúsenosti.

3 komentáre:

  1. Kozmetiku Lumene vôbec nepoznám, ale gél vyzerá zaujímavo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od kosmetické značky Lumene jsem zatím snad nic nevyzkoušela. Ta cena je parádní. Já momentálně používám na obličej gel od Lirene, který byl v sadě s kartáčkem na pleť.

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť