štvrtok 21. januára 2016

Spotrebované produkty/ mini recenzie nr.1!

Ahojte,
po viac ako mesiaci sa mi doma nahromadili ďalšie prázdne obaly od kozmetiky, tak to znamená súhrn minirecenzií produktov, ktorým sa samostatný článok neušiel alebo som vám o nich na blogu nespomínala, jednoducho článok o spotrebovaných produktoch.

- Thayers pleťová voda alebo tonikum s výťažkom z ruže bez obsahu alkoholu som kupovala na iherb.com. S touto pleťovou vodou som bola veľmi spokojná, vydržala mi naozaj dlho a nebola drahá. O tejto vode si môžte bližšie prečítať TU. Mám veľmi rada pleťové vody, ktoré obsahujú výťažky z ruží. Nedávno som však našla pleťovú vodu z ruží, ktorá mi viac vyhovuje a dá sa kúpiť v bežnom bio obchode, takže túto si zatiaľ neplánujem kúpiť.
- micelárna voda Bioderma v malom balení.Túto micelárku vám nemusím predstavovať, pozná ju snáď každý. Makeup ľahko odlíči, poradí si aj s gélovými linkami alebo s riasenkou. S Bioderma micelárkou som spokojná, rovnako ako s tou z Garnier alebo z Loreal. Ja vážne medzi týmito micelárnymi vodami nevidím rozdiel, účinkom sú pre mňa na jednej úrovni, jediný rozdiel vidím v cene a preto volím tú najlacnejšiu variantu. Momentálne používam Garnier, ale po nej si chcem kúpiť novú micelárku od Balei, na ktorú som veľmi zvedavá.
- domáca mikrodermabrazia s vitamínom C. Je to v podstate pleťový peeling s veľmi jemnými zrniečkami. Používala som ho dvakrát do týždňa a pleť po peelingu bola krásne čistá a hladká. Tento peeling mal aj dobré zloženie, škoda že sa nedá u nás kúpiť. Ja som si ho kúpila v Krakove v drogérií Rossman.
-konečne som minula aj Havlíkuv prírodný zázrak, o ktorom si môžte prečítať v recenzií TU. Túto masť som používala prevažne pod oči, na jar som si ju dávala aj na tvár no keď prišlo teplé počasie, tak som ju na tvár prestala používať. Potierala som si ňou aj mihalnice, ktoré boli pekne zregenerované. S odstupom času, túto masť nepovažujem až za taký "zázrak" , podobné účinky má pre mňa hociktorí olej- či už kokosový, jojobový alebo šípkový alebo aj obyčajné bambucké maslo. Som rada, že som masť mohla vyskúšať, len druhý raz si ju už isto nebudem kupovať.
- Ava sérum s vitamínom C, bolo veľmi fajn a videla som po ňou pekné výsledky na mojej pleti. Tá bola rozjasnená a stopy po akné boli miernejšie a celkovo tón pleti sa pekne zjednotil. Sérum som tiež kupovala v Krakove a mám ešte jedno balenie v zásobe, určite však pri najbližšom výlete si hneď kúpim pár fľaštičiek.
- ďalšie sérum s Argirelinom, kupované na iherb.com. Je to protivráskové sérum, ktoré som si kupovala preventívne. Na pleti bolo príjemné, dobre hydratovalo, ale nič zásadné som si nevšimla.
- do tretice sérum s kys. hyaluronovou. Ako asi viete kys. hyaluronová udržuje vlhkosť v pokožke a tým predchádza jej vysúšaniu, dehydratácií, tvorbe vrások...Sérum s touto kyselinou som si obľúbila a zaradila som ho spolu s vitamínovým sérom do mojej pleťovej starostlivosti. Uvidím časom, či to stálo za to :)
- relaxačná maska s výťažkom z levandule od Balei, bola príjemná. Ideálna po ťažkom stresujúcom dni, keď si vaša pleť potrebuje oddýchnuť. Balea pleťové masky mám rada, takže určite niekedy kúpim znova.

- Schwarzkopf Color Mask v odtieni 750 Dark Gold Blonde, je zatiaľ moja najobľúbenejšia farba na vlasy, ktorú som doteraz mala. Ľahko sa nanáša vo forme masky, nezmýva sa a páči sa mi jej plavý odtieň. Určite si s ňou budem farbiť vlasy aj naďalej.
- tampóny proti vráskam od Balei, o ktorých som viac písala v článku TU, ste sa mohli dozvedieť, že boli nič moc. Skúsila som ich raz, ale viackrát ich už kupovať nebudem.ň
- tekuté makeupy pre mastnú pleť od Mary Kay, ktoré som mala v dvoch odtieňoch, boli moje obľúbené makeupy dlhé roky, kupovala som si ich opakovane. Na pleti pôsobili prirodzene, zakryli takmer všetky nedostatky a vydržali úplne celý deň, preto som ho používala aj na rôzne akcie ako napr. svadby, tam sa mi osvedčil perfektne. Teraz však používam iné podklady a taký vysoký stupeň krytia už nepotrebujem a nevadí mi, keď nie je makeupom zakrytý každý jeden nedostatok na pleti. Momentálne nemám v pláne sa k Mary Kay vrátiť, i keď v budúcnosti nevylučujem, že si tento tekutý makeup kúpim.
- skončila sa mi aj jedna z mojich obľúbených voňaviek Laura. Je to klasika medzi voňavkami, mám na ňu pekné spomienky, jej vôňa nie je ťažká, je ženská a je ju dlho cítiť.

 -gél na intímnu hygienu z Rossmana, neviem ani prečo som si ho kupovala, lebo mojim obľúbeným je Lactacyd, takže už radšej nebudem skúšať nič nové.
- levandulový telový olej Weleda, je na toto zimné obdobie ideálny. Jeho vôňa je super relaxačná a pokožka po ňom je pekne hebká. Určite kúpim niekedy opäť. Viac o oleji nájdete TU.
-vzorka telového suflé Nevinnosť kozmetiky Soaphoria. Do tejto vône som sa zamilovala, až tak že som si kúpila plné balenie a k tomu som si kúpila ešte prírodný deodorant rovnakej vône. Určite vám napíšem niečo viac v nejakej recenzií. 
- sprcháče od Balei kupujem neustále, som jednoducho spokojná, no najbližšie si chcem kúpiť nejaký sprcháč z Alverde, len musím ešte spotrebovať baleácke zásoby :)
- veľmi som bola spokojná aj s krémom na ruky od Balei s makadamiovým olejom. Ruky po natretí boli dlho hydratované, nezanechávali na nich mastný film. 

Máte s nejakými produktami skúsenosti? 

13 komentárov:

  1. Skúsenosť mám so sprcháčmi a krémami od Balei a to je tak, že za takú cenu sú v pohode. :) A tiež som skúšala micelárku, ale mne tiež tieto od Biodermy neprídu o nič lepšie ako ostatné, takže tiež radšej siaham po lacnejších. :) Napríklad som skúšala od BioPha, ktorá sa dá kúpiť v DM a je ešte lepšia :). A zaujala ma tá domáca mikrodermabrazia, vyzerá zaujímavo, asi netušíš či sa dá dostať aj v českom Rossmanovi?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BioPha micelárku by som chcela tiež vyskúšať, tak snáď sa k nej dostanem. Čo sa týka tej domácej mikrodermabrazie, tak ti neviem povedať či sa dá kúpiť v Čechách v Rossmane, ale ak tam máš prístup, tak skús pokukať...

      Odstrániť
  2. Mohla bych se zeptat, na iherb.com se da platit paypalem? A jak je to s postovnym? Ja se nikdy v tehle zahranicnich eshopech nevyznam.. dekuji predem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na iherb.com sa dá platiť už aj cez paypal alebo normálne cez kreditnú kartu. Poštovné je myslím 5 USD, a balík príde tak cca. za 2-3 týždne.

      Odstrániť
  3. Prezradis nam aku novu pletovu vodu z ruzi si objavila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte som o nej podrobnejšie nepísala, ale spomínala som ju v článku o obľúbených produktoch za rok 2015, tak kukni tam
      http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2016/01/oblubene-produkty-roku-2015.html

      Odstrániť
  4. tú Biodermu už musím vyskúšať! Ale odhodlávam sa na to už strašne dlho, tak snáď to konečne príde :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ju ešte nikdy nekupovala, buď som ju vyhrala alebo dostala od niekoho, ale som rada, že som ju mohla vyskúšať :)

      Odstrániť
  5. vyskúšala som len biodermu a balea sprcháče a za mňa nee :) bioderma jedine zelená, ale najbližšie pôjdem už do dermacol a sprcháče balea ma vysušujú :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa celkom zaujíma micelárka od Dermacolu tá s kys. hyaluronovou, snáď ju niekedy vyskúšam :)

      Odstrániť
  6. Ten sprcháč od Baley zbožńuje, presne tú vôňu :)

    OdpovedaťOdstrániť