utorok 8. decembra 2015

Bourjois Silk Edition Compact powder + Color Edition 24H eyeshadow!

Ahojte,
dnešný článok bude o dvoch produktoch, ktoré som si v poslednom čase veľmi obľúbila a používam ich takmer každý deň. Oba produkty sú od Bourjois a na konci článku ich môžte vidieť na mojom momentálne každodennom líčení.

Bourjois kozmetiku mám veľmi rada, doma mám od nich pár líceniek, s ktorými som veľmi spokojná a keďže som pred nedávnom spotrebovala môj púder na tvár od Mary Kay, tak som sa rozhodla, že vyskúšam hodvábný púder- Silk Edition Compact Powder.
Ako púder na mojej pleti obstál, čítajte ďalej...



Odtieň môjho púdru je Golden Beige, ktorý môjmu tónu pleti sadol úplne perfektne. Púder je vo veľmi praktickom kompaktnom balení so zrkadielkom, ktoré sa otáča okolo svojej osi. K púdru bola pribalená aj hubka na aplikáciu, ale ja som skôr za štetce i keď v prípade, keď nemám štetec po ruke lebo v kabelke štetce na makeup bežne nenosím, tak mi hravo poslúži.


Konzistencia púdru je ako jeho názov napovie- hodvabná, veľmi jemná a povedala by som, že až krémová keď prejdem prstom po púdri. Ja tento púder používam prevažne na moju T zónu, ktorú mám mastnejšiu oproti iným partiám mojej tváre. Pleť pekne zmatní na niekoľko hodín povedala by som, že to môže byť až 6-7 hodín, čo sa približuje k 8 hodinám, ktoré sľubuje výrobca. Ak nemáte mastnejšiu pleť, tak si myslím, že v kľude vydrží viac ako tých sľubovaných 8 hodín. Napriek tomu, že pleť pekne zmatní, tak ju vôbec nevysušuje a nezvýrazňuje suché miesta na tvári. 


Púder na pleti pôsobí veľmi prirodzene a neupcháva póry. Pokiaľ je moja pleť bez nejakých väčších nedostatkov, ktoré nepotrebujú prekrytie tekutým makeupom, tak používam púder na zjednotenie tónu pleti, keďže pleti poskytuje aj jemné krytie.
Púder má 9g a jeho cena v internetovej parfumérií parfémy- elnino sa pohybuje od 7,54- 8,17 eur a na výber máte 5 odtieňov.  


Ďalší produkt od Bourjois, do ktorého som sa zaľúbila je krémový očný tieň z rady Color Edition. Tieto očné tiene sú niečo na spôsob Color Tattoo od Maybellin. 



Tieto očné tiene majú jemnú krémovú textúru, no na viečkach sa javia ako púdrové. Rovnako ako spomínané Color Tattoo, tak aj tieto Color Edition od Bourjois sú dlhotrvácne. Vo svojom zložení majú živicu a silikón, čo zabezpečuje ich dlhotrvácnosť. Tieň sa na viečko nanáša veľmi ľahko- prstom, skúšala som použiť aj štetec, ale s prstom sa mi zdá, že na viečko sa dostane viac tieňa ako so štetcom. Intenzita tieňa sa dá budovať, nakoľko farba nie je až tak intenzívne pigmentovaná (aspoň tá moja).  Pokiaľ máte mastnejšie očné viečka ako ja, tak doporučujem použiť bázu a vtedy tieto tiene vydržia krásne po celý deň. Skúšala som si tieň dať aj bez bázy, ale po pár hodinách sa mi zlial do ohybov na mojich viečkach a urobili sa mi na nich linky, takže odvtedy si ho nanášam radšej s bázou. Ak máte normálne, či suchšie viečka, tak tieň určite dlho vydrží aj bez bázy. Ako to už u krémových očných tieňoch býva, tak sa dajú použiť aj ako báza pre púdrové očné tiene, ktoré sú potom intenzívnejšie. 


Ja som si z ponuky vybrala zlato-medenú farbičku s názvom 02 Or Desir a farba je to naozaj krásna, ideálna na toto vianočné obdobie. Pekne vyzerá na očiach samostatne ako len taký žiarivý- zlatistý akcent, ak preferujete skôr jemné, denné líčenie- rovnako ako ja, tak týmto tieňom určite upútate pozornosť. Dá sa však skombinovať s rôznymi inými farbami pre vytvorenie trebárs aj výraznejšieho makeupu. 
Tiene majú po 5g a ich cena sa na parfémy- elnino pohybuje od 5,44 eura za kus a na výber máte 6 krásnych odtieňov.
Prikladám aj fotky môjho momentálne najobľúbenejšieho, jednoduchého líčenia, v ktorom sú použité oba spomínané produkty od Bourjois.




Poznáte spomínané produkty? Máte radi kozmetiku Bourjois?

7 komentárov:

  1. Bourjois mám veľmi rada, mám ich zapečenú lícenku, čo mi pripomína, že už dlhšie som ju nepoužila,tak ju musím "vyvetrať".Inak ten tieň sa mi veľmi páči, krásny odtieň, tento typ tienov mam velmi rada!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bourjois má skvelé lícenky, mám ich niekoľko a veľmi často ich striedam a krásne voňajú :)

      Odstrániť
  2. od Bourjois som za celý svoj život mala tuším len sprchový gél a bol úžasný. Už dlhšie chcem ale vyskúšať niektorý z ich make-upov, čakám len kým spotrebujem aktuálne zásoby a potom huráááááá na nákupy :-)

    PS: Rada by som niektorej čitateľke spravila radosť ešte pred Vianocami, tak budem rada, ak prídete na moju giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chcem veľmi vyskúšať CC krém alebo Healthy Mix, len tiež čakám kým spotrebujem zásoby. A ďakujeme za pozvanie!

      Odstrániť
  3. Se znackou Bourjois zkusenosti nemam, ale produkty nevypadaji vubec spatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite niečo vyskúšaj a budeš isto spokojná, majú pekné produkty...:)

      Odstrániť
  4. Se znackou Bourjois zkusenosti nemam, ale produkty nevypadaji vubec spatne :)

    OdpovedaťOdstrániť