utorok 11. augusta 2015

Obľúbené letné produkty!

Ahojte,
ako prežívate tieto horúce dni? Ja to celkom zvládam, snažím sa piť veľa vody a von vychádzam až po 17hod, inak by som sa roztopila :). Články s obľúbenými produktami nemám vo zvyku písať. Naposledy sa taký článok objavil v zime, tak som si povedala, že Vám teraz v lete ukážem moje obľúbené produkty, ktoré veľmi rada používam práve teraz. Niektoré produkty ste mohli vidieť v samostatných článkoch- recenziách, niektoré ešte nemali tú možnosť ukázať sa Vám. Keď som rozmýšľala o tomto článku, tak som si myslela, že Vám toho moc neukážem, ale nakoniec sa toho celkom slušne nazbieralo :)

S letom sa mi bude asi veľmi dlho spájať sprchový gél od Dermacolu z rady Aroma Rituals a moja top vôňa je kokos a ananás, názov sprcháču je Karibský Sen. Vonia naozaj krásne, letne, sviežo, radosť sa s ním sprchovať. Vôňu kokosu mám veľmi rada a s kokosom sa spája aj nasledujúci produkt na telo- Balea kokosový telový krém, určený pre suchú pokožku. Tento krém sa krásne rozotiera, do pokožky sa vsiakne za pár minút a tú potom zanechá krásne prevoňanú kokosom. Pre mňa momentálne najvoňavejšia kombinácia tohto leta akú môžem mojej pokožke na telo dopriať- Karibský Sen& Balea kokosový telový krém! Deň bez dobrého deodorantu si neviem momentálne predstaviť, už niekoľko rokov som verná deodorantu z Forever Living- Aloe. Chválila som ho už v niekoľkých článkoch a inak to nebude ani dnes. Pre mňa najlepší deodorant, ktorý príjemne a dlho vonia, neutralizuje telesný zápach a navyše má veľmi dobré zloženie a je bez obsahu hliníka.Taktiež nedám dopustiť na dobrý zmäkčujúci krém na nohy. Veľmi dobrý krém, s ktorým som spokojná je Balea s obsahom jojobového a avokádového oleja. Natieram si ho na chodidlá každý večer a neviem, čo je to ztvrdnutá koža. Pri kozmetike Balea ešte ostaneme. Minulý rok som sa naučila v teplých dňoch osviežiť si svoju tvár vodou v spreji práve od Balei. Je to naozajstné osvieženie, ako aj pre tvár, tak aj pre telo, určite vyskúšajte.
Aké by to bolo leto bez ochranného krém s vysokým SPF?  Mojim zatiaľ najlepším, aký som kedy mala je od LaRoche Posay Anthelios XL SPF50 (písala som o ňom TU), zatiaľ čo telo si moc nenatieram, tak na tvár nezabudnem nikdy a používam ho úplne každý deň, samotný alebo aj pod makeup.
V ostatnom čase som si obľúbila používať rôzne pleťové séra, mám otvorené asi tri fľaštičky, no skoro každý deň siaham po sére s vitamínom C- Auriga- Flavo C, o ktorom ste si mohli nedávno prečítať recenziu TU. Vitamín C robí s pleťou naozaj zázraky!

Ústa si potieram melónovým balzámom na pery od Revo, s ktorým som spokojná. Čo sa týka rúžov a leskov na pery, tak ich striedam dosť veľa, takže jeden konkrétny mi je ťažko vybrať. Makeup moc nepoužívam, no v týchto horúčavách použijem maximálne BB krém od Eveline, ktorý je veľmi ľahký, neupcháva póry a prekryje drobné nedokonalosti. BB krém si miešam so skrášľujúcim fluidom od Dermacolu, ktorý som si kúpila ešte minulé leto. Tento super tekutý rozjaňovač som si obľúbila hneď po prvom použití. Môj je v odtieni Day Light a niekedy, keď nemám chuť na BB krém, tak použijem len tento fluid aj na celú tvár. Ja len dúfam, že ho neprestali vyrábať, lebo môj sa už pomaly konči. Už asi dva mesiace neviem, čo sú očné tiene. Okrem riasenky si svoje oči zvýrazním hnedou gélovou linkou od Inglot, ktorá drží tam kde má celý deň. V lete mám veľmi rada bronzery, lebo vedia pekne podčiarknuť opálenú pokožku. Momentálne najviac siaham po bronzere s lícenkou z Topshopu s názvom Desert Sun. Bronzer na pokožke zanechá zlatistý film a farba na líčka je krásna perleťovo- ružová. Veľmi rada používam aj krémovú lícenku Pupa s číslom 201, ktorá má krásny broskyňový odtieň, ktorý dodá pleti zdravý vzhľad.

Na pekných farebných nechtoch fičím celé leto. Teraz v lete si dovolím nosiť farby, aké by sa v zime asi nehodili a moje obľúbené sú ružové, fuchsiové, broskyňové, červené, či fialové. Z toho množstva som vybrala štvoricu lakov, ktorá mi učarovala asi najviac. Jednoznačne ma dostal pastelovo- marhuľový odtieň č. 500 od Sally Hansen (na nechtoch ste ho mohli vidieť TU). Veľké nadšenie z lakov Sally Hansen mám aj z odtieňa č. 520, ktorý má krásnu sýto ružovú farbu. Tento lak Vám určite ešte ukážem v nejakom samostatnom článku lebo je vážne krásny. Aké by to bolo keby som nespomenula gellak. Z mojej stále rozrastajúcej sa zbierky najviac moje oči teší gellak od Bluesky s názvom Neon Nr. 23, krásny levanduľový odtieň, ktorý ste tiež už mohli vidieť v samostatnom článku TU. Ako posledný spomeniem gellak od Semilac s názvom Sweet Pink, čo je úžasná baby ružová farbička. Perfektne vyzerá na opálených rukách, ako inak asi všetky laky. Tento odtieň som Vám ešte neukazovala, ale určite to napravím a bude k nemu článok s fotkami, aby ste videli aký je krásny. 

Budem rada, ak mi napíšete, či máte s nejakým spomínaným produktom skúsenosti a dajte vedieť, čo radi používate v lete Vy?

10 komentárov:

  1. tie farby lakov sú pekné :) tiež mám rada to mlieko od Dermacolu :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tú vodu v spreji si musím kúpiť aj ja, mala som jednu od Avene a úplne som sa do nej zamilovala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež veľmi chcela vyskúšať nejakú termálnu vodu v spreji, ale celkom mi postačí aj táto obyčajná voda v spreji z DMky :)

      Odstrániť
  3. Zbožňujem telové krémy z Dmky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super článek, připomněla jsi mi, že si musím koupit ten kokosový tělový krém od Balei :) Jinak mě zaujal ten BB krém od Eveline a tvářenka s bronzerem z Topshopu :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem som rada, že sa páči. Ten krém je super, určite ho nezabudni kúpiť :)

      Odstrániť
  5. Karibský sen taktéž zbožňuji, nejlepší vůně na léto <3. Jinak ty fluidy od Dermacolu už musím konečně vyzkoušet, lákají mě už delší dobu.
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Voda v spreji od Balei robila toto leto spoločnosť aj mne a bolo to veruže príjemné ;-)

    OdpovedaťOdstrániť