streda 19. augusta 2015

Náhrdelníky z ebay!

Ahojte,
prednedávnom som Vám v jednom článku ukázala plavky, ktoré som si tento rok objednávala z ebay (článok TU). Dnes by som chcela v podobnom duchu pokračovať a ukážem Vám niekoľko náhrdelníkov, ktoré som si z ebayia kúpila. Niektoré mám už dlhší čas a zopár náhrdelníkov  som si kúpila tento rok. Všetky náhrdelníky boli za veľmi prijateľné ceny od 0,90USD až po 7USD. Niektoré sa mi páčia a znosím ich a naopak pri asi dvoch som sa zasa nechala oklamať fotkou a realita bola úplne iná ako som čakala, ale to je žiaľ riziko nakupovania cez ebay. Odkazy na predajcov Vám žiaľ nedám, lebo asi po dvoch mesiacoch sa mi história mojich nákupov na ebay vymazáva. Ale nájsť jednotlivé kúsky by nemal byť problém, stačí ak si do vyhľadávača zadáte chunky necklace a nájdete ich tam asi milión a medzi nimi snáď naďabíte aj na tie čo mám ja, ak by sa Vám nejaký zapáčil.


Ako prvý Vám ukážem náhrdelník, ktorý mám asi dva roky. Je to kombinácia žltého kovu s umelými akože kameňmi. Nosím ho skôr v lete. Celkom sa mi páči, že nie je taký bláznivý farebný. Hodí sa ku všetkému, no najradšej ho nosím k jednoduchému tielku alebo tričku s väčším výstrihom.


Tento náhrdelník je zasa úplný úlet a priznám sa, že som ho ešte nemala. Nejak nemám odvahu si ho na seba dať a ísť s ním von. Náhrdelník je veľmi farebný, veľký a celkovo pôsobí dosť robustne. I keď som ho ešte nemala na sebe, veľmi sa mi páči a vždy keď sa naň pozriem, sa tak trochu v duchu poteším tou farebnosťou. Plánujem si ho zobrať na dovolenku k jednoduchým šatám bez ramienok a veľmi sa na to teším, že budem mať možnosť ho mať medzi ľuďmi na sebe.


Ďalší z kategórie tých mohutnejších náhrdelníkov. Tento naopak nehýri toľkými farbami, ale aj napriek tomu dokáže upútať pozornosť. Pastelové farby sú moderné stále a kombinácia ružovej a zelenej je veľmi pekná. Náhrdelník bol veľmi lacný a nečakala som, že bude skoro identický ako na fotke u predajcu, takže som bola veľmi spokojná keď som ho uvidela na živo. Úplne je perfektný na opálenej pokožke, vtedy tie pastelové farby krásne vyniknú. 


Pokračujeme vo farebnosti ďalej. S týmto náhrdelníkom som menej spokojná a priznám sa, že sa mi moc nepáči. Myslela som si, že bude dlhší a neónové zladenie farieb mi moc nepristane. Možno veľmi mladým dievčatám by svedčal, ale mne jednoducho nie. Nebol drahý, stál asi 1USD.


Tomuto náhrdelníku nejako neviem prísť na chuť. Na fotke je pekný. Len v skutočnosti vyzerá dosť lacno, čo v podstate aj bol. Nosiť ho pravdepodobne nebudem. Zlatý kov je sfarbený do nepeknej žltej farby, čo celkovo pokazilo, to ako náhrdelník pôsobí. Stál asi 0,90USD, čo je asi adekvátna suma k tomu ako náhrdelník vyzerá. 


Ďalším prešľapom je náhrdelník s kombináciou kov a umelina. Chcela som na leto nejaký pekný náhrdelník v mint farbe, tak som našla tento. No len, keď mi prišiel domov, tak žiadnu mint farbu som nevidela, len nepeknú zelenú v kombinácií s nepekným žltým kovom, ako u náhrdelníka vyššie spomínaného. Jeho cena tiež nepresiahla 1dolár.  


Posledný náhrdelník sa mi na rozdiel od dvoch vyššie spomínaných páči veľmi. Je tiež zlatý, ale sfarbenie kovu u tohto náhrdelníka nie je také nepekné a lacno pôsobiace ako u tých vyššie. Nachádzajú sa na ňom biele útvary v kombinácií s kamienkami. Tento typ náhrdelníka je vhodný aj v zimných mesiacoch na nejaký pekný svetrík a viem si ho predstaviť aj na košeli. 


Zaujali Vás niektoré kúsky?

16 komentárov:

  1. Ten druhý, tretí a posledný je krásny :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jich mám snad 10 z ebay a mám je moc ráda. Z těch tvých mě hodně zaujal ten třetí, hned po něm mrknu. Chci brzy dělat velké video o mých nákupech z ebay, protože je to přesně rok, co jsem tam začala nakupovat a za ten rok jsem koupila skoro 200 položek :D
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi sa mi páči druhý a piaty :) a tá história sa nevymazáva, ale dá sa tam vybrať za aké časové obdobie ukázať nákupy :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dik za radu, určite sa na to pozriem, celkom ma zaujíma čo som si za ten dlhý čas čo kupujem na ebay už pokúpila...:)

      Odstrániť
  4. všetky sú pekné, ale najviac posledný a ten "farebný a robustný" :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všechny vypadají moc krásně! Nechápu jak se mi dříve nemohly tyhle větší náhrdelníky líbit :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten posledný mám tiež. Teraz ho majú v ružovej za 13 eur v HMku. Riadne predražené keďže na Aliexpress sa dá zohnať za 2 eurá :D:D Ale všetky sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno viem videla som ho v HM, tiež nad tým krútim hlavou, kto im to kúpi...

      Odstrániť
  7. Vypadjí hezky, ale já nic tak nápadného nenosím. Mám raději decentní stříbrné řetízky s přívěskem. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja práveže tiež mám radšej niečo nenápadné, jemné, ale aby nebola nuda, sem-tam si treba rozveseliť outfit aj takýmto niečim :)

      Odstrániť
  8. Sú krásne! Najviac sa mi páči ten 4. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten posledný mám tiež doma :) a veľmi sa mi páči ten veľký farebný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten "mint" náhrdelník akorát v korálové barvě mám a to provedení nic moc no...U toho plastu tam mám kousky lepidla a ani nevím, k čemu to budu nosit....
    Simushka in Bubblegum

    OdpovedaťOdstrániť