pondelok 27. júla 2015

Moja opaľovacia výbava!

Ahojte,
v dnešnom článku by som Vám chcela ukázať môj opaľovací arzenál. Leto máme v plnom prúde, horúce dni nám v poslednom čase dávajú riadne zabrať a preto treba myslieť okrem pitného režimu aj na ochranu pred spálením. Ja si na vysokú ochranu pred slnkom potrpím už pár rokov a nielen pri mori, ale aj na obyčajnej prechádzke v meste nezabúdam na opaľovací krém. Svoju tvár chránim pred slnkom už od jari minimálne s ochranným faktorom 30+ , dobrý je napr. opaľovací krém na tvár od Biodermy- recenzia TU, tomuto krému som momentálne v týchto úpaloch dala prestávku a teraz si tvár natieram 50tkou a to každý deň aj keď je zamračené.

Pred dvomi rokmi som mala opaľovací gél na tvár od La Roche Posay a veľmi som s ním bola spokojná, bol skvelý pre mastnú pleť, ktorú zmatňoval. Toto leto som sa rozhodla tiež pre La Roche Posay, ale vybrala som si ultra ľahký fluid s SPF 50, jeho presný názov je Anthelios XL. Na tento krém, alebo presnejšie teda fluid som čítala veľa pozitívnych recenzií, preto som sa ho rozhodla kúpiť. Musím povedať, že som s ním maximálne spokojná. Konzistecia je ultra ľahká, vodnatá. Na pleť sa skvelo nanáša a do pleti sa hneď vsiakne. Sem-tam ak použijem makeup, tak tento fluid tvorí pod ním veľmi dobrý základ. Pleť po rozotretí nesfarbuje do biela, je vhodný pre všetky typy pleti ako aj pre citlivú pokožku. Je vodeodolný, neupcháva póry a nie je parfumovaný. Takže naozaj skvelý opaľovací prostriedok určený priamo na tvár, ktorý odporúčam.

Čo sa týka opaľovacích krémov na telo, tak mám jeden ešte z minulého roka a je to Vichy Capital Soleil, ktorý má faktor SPF 50. Tento krém alebo skôr telové mlieko je tiež nákup, ktorý neľutujem. Minulý rok som sa s ním natierala pri mori a vôbec som sa nespálila, opálilo ma pekne do hneda aj napriek vysokému faktoru. Ľahko sa rozotiera, má trošku žlté sfarbenie, takže po rozotretí nie je moje telo biele. Do pokožky sa rýchlo vsiakne a nezanecháva ten nepríjemný lepivý pocit, ktorý pri niektorých krémoch nemám rada. Telové mlieko má ľahkú konzistenciu, je tiež vodeodolný a takpovediac bez parfumácie.

Už dávno som chcela vyskúšať opaľovací sprej a preto som sa rozhodla, a toto leto si kúpila Photoderm Max s SPF 50 od Biodermy. Tento sprej som zatiaľ ešte neskúšala, ale určite ho využijem na blížiacej sa dovolenke, na ktorú sa veľmi teším. Sprej je vhodný aj na tvár, tiež nie je parfumovaný a rovnako ako väčšina krémov aj tento sprej by mal byť vodeodolný. Ako sa na obale píše tak je aj hypoalergénny, taktiež nezanecháva biele stopy, no a jeho aplikácia by mala byť jednoduchá, keďže je to sprej a preto som si ho aj kupovala.

Rovnako ako je dôležité sa pre slnkom chrániť opaľovacím krémom, tak dôležité je pokožku po slnení aj upokojiť a preto by sme nemali zabúdať na poopaľovacie prípravky. Krém po opaľovaní používam, ak sa opaľujem alebo ak sa niekde nechcene opálim a pod dlhšom slnení ako napr. po dovolenke, tak poopaľovací krém používam ešte nejaký čas, jednak aby som spotrebovala balenie a aj preto, aby mi opálenie dlhšie vydržalo. Spolu s opaľovacím sprejom od Biodermy som si kúpila aj upokojujúci sprej po opaľovaní Photoderm Apres Soleil Sos. Tento sprej som už stihla párkrát vyskúšať. Vonia veľmi príjemne, ľahko sa nanáša a rýchlo sa do pokožky vstrebe. Opálená pokožka je naozaj upokojená a hydratovaná a navyše predlžuje opálený vzhľad. Tento sprej skladujem v chladničke, vďaka čomu si po dlhom horúcom dni vychutnávam jeho super chladivý pocit.


Máte skúsenosti s produktami, ktoré toto leto používam? Aké produkty používate na opaľovanie Vy?

7 komentárov:

  1. Ja mám olej a sprej PO opaľovaní a tým to končí u mňa :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. olej na opaľovanie moc nemusím, skôr som za mlieko alebo krém...

      Odstrániť
  2. Já jsem si oblíbila tohle léto klasické opalovací mléko Astrid a po opalování krém z DM Sun Dance.. :)

    Monča | kosmetickerecenze.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Astrid som používala pred pár rokmi a bola som veľmi spokojná, taktiež aj s výrobkami Sun Dance z Dmky...

      Odstrániť
  3. Ty jo, to je výbavička :) Já si na léto vystačím s přípravky z DM :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja používam sadu opalovacích krémov od Baley, ale kedysi to bola na tvár len bioderma :-)

    OdpovedaťOdstrániť