utorok 28. apríla 2015

Balea Trend it Up vlasový parfém!

Ahojte,
keď mi DMka poslala na testovanie ich horúcu novinku- vlasový parfém Trend it Up od Balei, hneď ma napadla myšlienka- mať tento produkt tak pred cca. 10 rokmi, keď som občas s kamoškami šla na nejakú diskotéku, či do baru, kde sa fajčilo. Vtedy by mi určite spríjemnil deň po preflámovanej noci, keď moje vlasy boli napáchnuté fajčiarskym dymom.


Tento šikovný vlasový parfém dodá vlasom tak povediac druhý dych. Príjemná ženská vôňa vlasy osvieži. Vôňa sa na vlasoch celý deň neudrží, aspoň nie na mojich, ale tie 2-3 hodiny určite.
Plastová fľaštička obsahuje 100ml parfému, je malá a ak chodíte často na akcie, kde Vám môžu vlasy pohltiť nepríjemné pachy, tak ju kľudne schováte do kabelky a v prípade potreby streknete 2-3krát na vlasy. Ja sa podobným akciám, či podnikom kde sa fajčí vyhýbam, no viem si predstaviť ako mi bude tento vlasový parfém spríjemňovať chvíle v lete niekde pri mori na večernej promenáde...



10 komentárov:

  1. Super článek :) Přesně jsem si vzpomněla na ty časy kdy jsem každou chvíli byla někde na párty a pak by se mi to vážně hodilo na odstranění toho smradu z cigaret atd. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Myslím, že to často v lete využijem, hlavne pri grilovačkách :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekna poznamka, ze 10 r. dozadu by to bolo fajn :-) .Ale tak mladez tento vyrobok urcite oceni...
    //Kaviareň u mačky//

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bude super na léto, taky si nějako vůni koupím. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len neviem, či sa tento parfém predáva aj v iných vôňach, alebo len v tejto jednej...

      Odstrániť
  5. Už ho mám a velmi mi vyhovuje, vůně je příjemná...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja sa už tiež moc nevyskytujem niekde v zafajčených priestoroch no niekedy sa to podari ale tento sprej ma prijemnu vôňu aj ked nevydrží dlho po nejakej pol hodine ho už necítit treba ho aplikovať asi zas ale je to prijemna voňa pre čuchové zmysly:))

    OdpovedaťOdstrániť