pondelok 16. marca 2015

Dulcia- očný krém s kofeínom!

Ahojte,
už je to niekoľko rokov, čo si dávam záležať na očnom kréme a snažím sa očné krémy pravidelne používať aspoň raz za deň, no keď sa dá tak ho použijem aj ráno. Za tie roky som spotrebovala celkom početné množstvo očných krémov, s niektorými som bola veľmi spokojná, a pri niektorých zasa sklamaná. Od dobrého očného krému očakávam v prvom rade, aby moje očné okolie bolo dostatočne hydratované (na dlhú dobu), vyživené a taktiež uvítam, aby mal aj nejaké tie protivráskové účinky. Priznávam pár očných krémov som mala, ktoré tieto moje tri podmienky spĺňali, no akosi u každého bolo nejaké "ale" a nepamätám sa, žeby som si očný krém, s ktorým som bola ako-tak spokojná kúpila opätovne. Preto som bola stále v štádiu hľadania za tým najlepším. Neviem, či ste niektoré zaregistrovali, ale na Slovensku vznikla nová prírodná kozmetika, ktorá je dokonca ručne vyrábaná. Jej meno je Dulcia Natural a ja som sa o nej dozvedela, keď mi na mojom facebooku vybehla na túto prírodnú kozmetiku reklama. Zaujalo ma hlavne to, že je prírodná a samozrejme aj to že je vyrábaná u nás na Slovensku. Neviem, či táto kozmetika má aj kamennú predajňu alebo zatiaľ len eshop, ak viete napíšte v komentároch. Sortiment majú naozaj zaujímavý. Povedala som si, že vyskúšam jeden ich produkt a keď budem spokojná, tak si určite niečo ešte objednám.
Keďže z úvodu je Vám asi jasné, že reč je o očnom kréme, tak hádate dobre, že som si kúpila očný krém:)

 
Nočný očný krém s kofeínom- krém alebo skôr balzam je ukrytý vo veľmi peknej kovovej nádobke. Prvýkrát, keď som ho otvorila ma očarila jeho intenzívna kávova vôňa. Vedela som, že krém obsahuje kofeín, ale nemyslela som, že bude tak krásne kávovo voňať (vôňa nie je vôbec umelá). Ja síce kávu vôbec nepijem, ale jej vôňu mám veľmi rada. 



Krém je sfarbený do žlta. Jeho konzistencia je dosť mastná po rozotretí na pokožke až olejovitá, čo je spôsobené niekoľkými rastlinnými olejmi, ktoré sú v kréme obsiahnuté. Okrem blahodárnych olejov, ktoré priaznivo pôsobia na pokožku krém obsahuje aj bambucké maslo, vďaka ktorému je očné okolie intenzívne hydratované po veľmi dlhú dobu. Večer, keď si nanesiem krém pod oči (aj na očné viečka), tak ešte ráno cítim jemný film, čo je veľmi príjemné. Okrem bambuckého masla má vo svojich zložkách aj avokádové a mangové maslo, tie sú bohaté na vitamíny C a E, ktoré pôsobia proti vzniku vráskam. K protivráskovým účinkom vyjadrovať sa je ťažké, ale verím, že vďaka intenzívnej hydratácií  a bohatému prírodnému zloženiu tento krém preventívne pôsobí proti ich vznikom. 


Hlavnú zložku tvorí kofeín, ktorý priaznivo pôsobí proti opuchom, či tmavým kruhom. Toto posúdiť neviem, lebo našťastie s opuchmi a kruhmi pod očami som problém nikdy nemala, začo vďačím hlavne génom. Kofeín spolu s makadamovým olejom udržiavajú v pokožke vysokú hladinu kolagénu a elastínu. Okrem spomínaných olejov, či masiel obsahuje aj olej z pšeničných klíčkov, kávové maslo, kokosový olej, jojobový vosk, kávovú silicu, pantenol, rozmarínový extrakt, extrakt z grepfruitových jadierok a vitamín E. 
S odstupom času, môžem povedať, že tento očný krém je doposiaľ najlepší zo všetkých očných krémov aké som kedy vyskúšala. Už len jeho aplikácia je skutočne príjemná, vďaka krásnej kávovej vôni. Pleť pod očami zanecháva, ako som už spomenula vyššie- hydratovanú a vyživenú, čo je pre mňa veľmi dôležité. Veľké plus dávam aj za jeho zloženie a to, že je to výrobok zo Slovenska vyrábaný ručne. Cena očného krému je viac než priaznivá- zaplatila som zaň 7,90e plus poštovné.
Takže, ak hľadáte očný krém, ktorý naozaj účinkuje, je vyrobený na rastlinnej báze a máte radi vôňu kávy, tak Vám jednoznačne odporúčam vyskúšať toto malé kúzlo, ktoré si určite zamilujete rovnako ako ja. 
Tento očný krém ma navnadil na vyskúšanie iných produktov z Dulcie, zaujali ma hlavne pleťové krémy, či dokonca prírodné dezodoranty alebo čistiace emulzie na tvár. Máte z Dulcie niečo aj Vy? Ak áno dajte mi v komentároch vedieť, čo sa oplatí kúpiť? A určite mi napíšte, aký je Váš obľúbený očný krém?



Nezabudnite sa zapojiť do GIVEAWAY!


19 komentárov:

  1. Kozmetiku nepoznám, ale tento krém ma rozhodne zaujal, určite sa po ňom kuknem. Pri čítaní tvojho článku ma normálne tá kávova vôňa navnadila, tiež mám kávovú vôňu veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten vyzerá naozaj lákavo, skutočne má veľmi dobré zloženie. Inak túto kozmetiku zatiaľ ešte nepoznám, ale ďakujem, že si o nej spomenula, slovenské výrobky mám veľmi rada...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nepoznám vôbec túto značku a kamaráti by sme neboli, keďže vôňu kávy nemusím :/ ...ja mám od biodermy, no mám ten pocit že nič nerobí ...po spotrebovaní sa vrhám na Ziaju, na ne bolo mnoho pozitív :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám tiež ešte v zásobe Biodermu, ale nejako sa mi ju nechce používať. O Ziaji som tiež čítala veľa dobrých recenzií hlavne na ten ich očný krém s petržlenom. Ak vyskúšaš určite napíš článok, budem zvedavá ako si s ním spokojná:)

      Odstrániť
  4. Já zatím krém na oči používám od Eucerinu a jsem velmi spokojená. Ale i tento krém mě zaujal a na jejich stránky se podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  5. AHOJ, oční krém DULCIA mám a používala jsem, ale měla jsem velký problém, protože mne po nanesení k očím dost bolely a na víčka si ho dát nemůžu. Vůně je opravdu krásná. To že je mastnější vůbec nevadí. Postupně si mé oči trochu zvykly, ale teď jsem ho musela přestat používat. Takže kdo má citlivé oči pozor na to! Vyzkoušela jsem všechny jejich krémy, jelikož mám suchou pleť přicházel pro mne v úvahu pouze krém se šípkovým olejem. Bohužel všechny krémy obsahují růžovou vodu a já zjistila, že mne strašně vysušuje a pak mám pleť samou šupinku a dokonce se mi dělají i pupínky. Takže jsem musela krém vyřadit. To samé i s odličovačem, ten je taky s růžovou vodou a navíc jsem po něm dost mastná - je to jen růžová voda a ricinový olej - tady si myslím, že to za ty peníze nestojí. Hodně mne zklamal krém na ruce - ten je mastnější,ale málo vyživí - mám po něm ráno suché ruce. Deodorant v krabičce je pro mne asi největší propadák, nevím, ale na mne vůbec neúčinkuje a navíc jsem si od něj úplně zničila rolák v podpaží - zůstaly mi tam mastné fleky...Zinková mastička mi na pupínky taky vůbec neúčinkovala...Vůbec neléčí ani nevysušuje a to mám jen občas pupínky na bradě a ne akné...Naopak hojivý balzámek na rty je úžasný, to je asi jediný produkt ze kterého jsem byla hodně nadšená. Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujeme za Tvoje skúsenosti s očným krémom aj s ostatnými produktami. Ja som s očným krémom naďalej veľmi spokojná, dokonca som si už kúpila druhé balenie. Čo sa týka ostatných Dulcia produktov, tak ja osobne mám skúsenosť len s jedným pleťovým krémom a to s ovocím a koenzýmom Q10, s ktorým som bola tiež spokojná, mám tu na blogu naň aj recenziu, tak si prečítaj. Hojivý balzám mám aj ja, používam ho len na pery, je fajn ale keď ich mám moc suché, tak mám pocit, že mi nestačí. Mala som aj bieliace sérum na zuby a s tým som až taká spokojná nebola, neodporúčam pre tých čo majú citlivé zuby...Láka ma vyskúšať ešte krém s hodvábom a aloe vera, ale momentálne mám pleťových krémov v zásobe na najbližší rok dosť, takže kúpu neplánujem...

      Odstrániť
  6. Dobry den da sa kupit dulcia ocny krem aj u nas v bratislave v drogeri alebo lekarni?dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to žiaľ neviem, ja z BA nie som, ale viem, že cez víkendy zvyknú na Starej Tržnici predávať, skúste pozrieť ich stránku na facebooku, tam o tom vždy informujú...

      Odstrániť
  7. Mna zial velmi stipe v ociach, kupovala som v Starej trznici priamo v ich stanku za 10€ s komentarom predavajucej, ze je to ich najlepsi krem. Myslim, ze by bolo fer, keby upozornovali na to, ze na citlive oci sa naozaj nehodi, kedze tento krem v mini baleni naozaj nie je lacna zalezitost.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dulciu som si s nadsenim kupila, kedze zo vsetkych stran som nan citala same pozitivne reakcie, ale moj pripad to bohuzial nebol. Mala som nan alergicku reakciu, ktoru by som prirovnala k ekzemu. Napriek tomu ze nim netrpim. Takze tento kremik fakt nieje pre kazdeho.:(
    Peti, nevies mi odporucat nejaky nocny ocny krem, s ktorym si bola ako tak spokojna? Dakujem. kat.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za komentár, ako čítam tak tento krém nebude naozaj pre každého, viď komentár vyššie. Mne našťastie vyhovuje a už pomaly končím druhé balenie a rozhodujem sa či kúpiť tretie alebo vyskúšať niečo iné, lebo mám pocit že pleť si naň trocha zvykla, tak možno to chce zmenu. Nájsť dobrý očný krém je podľa mňa dosť ťažké, ja som naozaj spokojná pri tomto ale napr. očný krém od Nonique , ktorý dostať kúpiť v DMke je tiež fajn, ja ho používam len ráno, ale s kľudom sa môže používať aj na noc, nie je taký mastný ako Dulcia len treba dávať pozor lebo obsahuje Aloe Vera a limetku, čo nemusí veľa ľuďom vyhovovať a môže spôsobiť alergie. Písala som o ňom tiež článok, tak si prečítaj http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2015/10/nonique-ocny-krem-recenzia.html Dobré očné krémy má aj Ziaja (petržlenový), len ten som ešte neskúšala, mňa skôr lákajú tie, čo majú prírodné zloženie napr. krém od Khiels si dosť chvália, len ten sa nedá u nás zohnať. Treba jednoducho hľadať a ak nájdeš, s ktorým budeš spokojná tak daj určite vedieť :)

      Odstrániť
  9. Recenziu na Nonique som citala davnejsie, ale ten je podla mna skor na den. Na noc hladam nieco vyzivnejsie, mastnejsie ako Dulcia a samozrejme prirodne. Khiels je pre mna cenovo nedostupny.
    A sipkovy olej, ktory pouzivas, by nebol dobry aj na oci? A co povies na toto serum: http://www.mylo.sk/product/hydratacne-serum-na-mastnu-a-problematicku-plet
    Pripadne Havlikov prirodny zazrak? http://eshop.havlikovaapoteka.sk/starostlivost-o-plet/havlikov-prirodny-zazrak-10ml-12.html
    Dakujem za odpoved. Kat.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. môžeš aj šípkový olej, alebo aj argánový je super. Ja tak niekedy robím, keď sa mi nechce dávať očný krém, tak si olejom potrem celú tvár a tiež aj miesta pod očami. To sérum Mylo som už dávno pozerala, vyzerá zaujímavo a možno by stálo za vyskúšanie má aj dobré zloženie. Havlíkuv zázrak som mala a tiež som ho používala aj pod oči, je to doslova mastná masť konzistenciou veľmi podobná Dulcií, len ak si ho budeš kupovať určite nekupuj veľké balenie, lebo ja som mala 50ml tubu a spotreba je len asi 6 mesiacov a to som nemala šancu minúť, takže ak chceš určite len 10ml balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť