piatok 27. februára 2015

Kozmetické novinky- február 2015

Mesiac február nám ubehol strašne rýchlo a ja sa z toho celkom teším, lebo jar máme čoraz viac nablízku. Jar je moje najobľúbenejšie obdobie a už sa neviem dočkať rozkvitnutých stromov, kvetov, spievajúcich vtákov, či intenzívnych slnečných dní, ktoré ma dobijú energiou.
Čo sa týka mojich februárových nákupov, tak blížiaca sa jar je na nich cítiť, je to vidieť hlavne na dekoratívnej kozmetike :).


Rozhodla som sa vyskúšať pár kúskov značky Makeup Revolution a objednala som si od nich niekoľko drobností. Musím povedať, že ich palety s očnými tieňami ma nejak vôbec nelákajú. Veľmi som chcela vyskúšať tekutú farbu na líčka, či ich novinku multifunkčný produkt na líčka a pery v jednom. Taktiež ma zaujali aj ich vodeodolné farby na obočie, z ktorých som si objednala ten najsvetlejší a miešam si ho s podobným produktom len od NYXu , ktorý som si zasa kúpila v najtmavšom odtieni. Báza pod očné tiene Artdeco sa mi skoro po dvojročnom používaní už minula a ja som hľadala novú. Pôvodne som chcela bázu od Avonu, len nemám v svojom okolí žiadnu Avon lady, tak keď som robila objednávku na Makeup Revolution hodila som do košíka bázu od nich. Do košíka som hodila aj jednu srdiečkovú lícenku, ktoré sú momentálne veľmi populárne, no táto lícenka neostáva mne, ale bude ako jedna z cien v GA, ktorá bude co by dub:). K mojej mini zbierke leskov na pery pribudli tieto dva od Bell v nude odtieňoch. Lesky majú príjemnú konzistenciu, nelepia a stáli niečo cez 2 eurá a som s nimi veľmi spokojná.
To, že som maniak na lícenky viem už dávno, no asi som maniak aj na rozjasňovače. Keď som uvidela paletu krémových rozjasňovačov od Sleek, hneď som si povedala, že ju musím mať. Paletka je nádherná a už čoskoro Vám ju ukážem.


Keď sme už pri tej mánií, tak ešte som aj maniak do gellakov. Nalákala ma 20% zľava na moje obľúbené gellaky Bluesky, tak som si objednala hneď 3 kúsky- najnovšie som tieto laky objednávala TU, kde majú dosť často akcie a doprava z UK je úplne zadarmo, takže sa naozaj oplatí nakúpiť. Pri gellakoch ešte ostaneme- objavila som pre mňa novú značku gellakov- Semilac, z ktorej som si kúpila dve pekné farby a jeden zázrak, ktorý má názov Hard a je na báze gellaku a dokáže o 3mm predĺžiť Váš necht, určite bude o tomto produkte v budúcnosti článok.


V kategórií- pleťová kozmetika mi toho veľa nepribudlo. Do rodiny pleťových olejov mi pribudol ďalší- olej Tamanu, o ktorom bude tiež článok. Pozitívne recenzie na blogoch ma nalákali na kúpu 100% prírodnej masti Havlikuv prírodný zázrak, masť používam zatiaľ asi dva týždne avšak nie intenzívne, zatiaľ som s účinkom spokojná uvidíme, čo bude ďalej. Pri prírodných produktoch ešte ostaneme. Pribudol mi nový balzám na pery s trstinovým cukrom, ktorý má peelingujúce účinky, čo je super na totálne vysušené pery, budem o ňom taktiež písať v nejakom tom článku.


Z obľúbenej DMky mi poslali, ako aj iným blogerkám Balea pleťovú vodu a Ebelin kefku na čistenie tváre, takže sa môžte tešiť na recenzie. 
 




8 komentárov:

  1. kde kupuješ NYX ak sa môžem spýtať?? :) každopádne veľa pekných vecičiek :) makeup revolution sa stále väčšmi obľubuje u dievčat a hádam ešte niečo od nich dokúpim k tej mojej paletke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento gél som kúpila na ebay- tam mi to vyšlo najlacnejšie:)
      tu je link ak máš záujem http://www.ebay.com/itm/321534969776?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

      Odstrániť
  2. Teším sa na recenziu tých rozjasňovačov od Sleeku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Týýjo těším se na recenze všeho výše uvedeného!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nevieš si predstaviť, ako sa už teraz teším na všetky recenzie. Hlavne na Havlíkův přírodní zázrak a ten lak Hard. Už nech si ich môžem prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to ma teší :) Na Havlikovu masť chystám určite recenziu, len ju chcem ešte troška dlhšie otestovať. O Hard gellaku určite bude tiež článok, len potrebujem ešte nejaký čas, aby som s ním vedela ako-tak pracovať, lebo chce to aj nejakú tú menšiu zručnosť :)

      Odstrániť