piatok 12. decembra 2014

MAKEUP REVOLUTION - Vivid Baked Highlighter

Ahoj žienky,
v dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť jednu moju novú "srdcovku". Do mojej mini zbierky rozjasňovačov pribudol ďalší kúsok od Makeup Revolution- Vivid Baked Highligter v odtieni Peach lights. Neviem, či je toto nejaká novinka alebo sú tieto rozjasňovače na trhu už dlhšie? Zapečený rozjasňovač sa dá zakúpiť v troch pekných odtieňoch- Pink Lights, Golden Lights a ten môj Peach Lights.



Už dlhšiu dobu som hľadala rozjasňovač, ktorý bude mať taký pekný broskynkovo- ružový nádych ako má práve tento. Rozjasňovač je perleťový a neobsahuje trblietky. O tom, že stále mám rada moju Mary-Lou od TheBalm, niet pochýb, len som chcela ešte vyskúšať ako mi na mojej pleti sadne práve takýto trošku iný odtieň, ktorý je možno na rozjasňovač dosť netypický- aspoň pre mňa. 


Balenie je obyčajné plastové- nič extra. Rozjasňovač vo vnútri je zapečený s pekným vzorovaním. Textúra rozjasňovača je jemná a pri aplikácií na tvár sa vôbec nepráši. Dokonca na nanesenie na tvár Vám postačia aj prsty, dobre sa s nimi rozjasňovač rozotiera na tvári, ale so štetcom to ide tiež veľmi dobre. Intenzita rozjasnenia je vo Vašich rukách, dá sa s ním pekne pracovať a na tvári vykúzliť želaný efekt- rozjasnenia. Ja väčšinou po rozjasňovači jemne prejdem štetcom a nanesiem si ho nad lícne kosti, pod obočie a trochu na stred čela a nosa.
Cena tohto rozjasňovača je cca. 4-5 eur a zoženiete ho vo väčšine eshopoch s Makeup Revolution kozmetikou.

Poznáte tento rozjasňovač? Páči sa Vám? 


Nezabudnite sa zapojiť do VIANOČNEJ GIVEAWAY o super dekoratívnu kozmetiku!


4 komentáre: