streda 26. novembra 2014

Tak trochu výraznejší makeup :)

Dnešné líčenie je na môj vkus trošku výraznejšie a pravdu povediac som sa v ňom moc dobre ani necítila, predsa len mám radšej prirodzenejšie odtiene. Chcela som sa, ale pohrať s jedným pigmentom od Inglot, ktorý mi dlho stál v šuflíku. Pigment má zvláštnu farbu, nedá sa presne povedať akú, záleží na tom v akom je svetle. Je to doslova taký chameleón, hádže farby do zlata, hneda, či zelena. Inglot pigmenty sú svojou konzistenciu dosť zvláštne a iné od tých klasických pigmentov ako má napr. Gosh, Mac, Barry M...nie sú vo forme sypkého prášku, ale sú to akoby malé hobliny nejakého kovu, neviem či mi budete rozumieť, ale dúfam že áno :). Štetcom sa mi dosť zle nakladajú a preto vždy radšej používam prsty. Pre ešte lepšiu aplikáciu sa odporúča pigment zmiešať s tekutinou Duraline tiež od Inglot, je to tekutina, ktorá dokáže tiež zintenzívniť farbu pigmentu, ak nemáte Duraline tak určite postačí aj kvapka vody a efekt bude taký istý. 



 Použité produkty:

 Oči 
-  Zoeva Forever Eye Crayon- Late Night Show
- Makeup Geek Moondust
- Makeup Geek Beaches & Cream
- Inglot AMC85
- Mary Kay Sweet Cream
- Mac Knight Divine
- Urban Decay Eldorado
- Zoeva Nyx Graphic Eyes
- Loreal Super Liner Black
- Astor Seduction Code Nr. 1



Tvár
-  Kryolan Concealer Circle
- Aqua Tinted BB cream- Light Beige
- Maybelline Fit Me- Anti stick shine- Buff Beige
- The Balm Mary Lou Manizer
- Pupa Like a Doll Lumonys Blush Nr. 104
- Pupa 4Sun Bronzing Powder 



Obočie/Pery
- Misslyn Liquid eyebrow pencil Nr. 2
- Catrice Eyebrow Filler
- Inglot Sleeks Cream Nr. 105





                                   Čo Vy a výraznejšie líčenie? Cítite sa v ňom dobre?

10 komentárov:

  1. Mne sa makeup páči a ten pigment je nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné líčenie a ten pigment vyzerá nádherne. Ja však na pigmenty vôbec nie som, nebaví ma ich aplikácia a mala by som stres z opadávania. Doma mám jedno balenie výrazného ružového pigmentu, ale už si ani nepamätám, či som ho niekedy použila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! No pigmenty vedia narobiť neporiadok, preto ich používam zriedka :)

      Odstrániť