nedeľa 9. novembra 2014

Odličovač a pleťové tonikum v jednom od Yves Rocher

Ahojte,
po recenzií exfoliačnej peny od Yves Rocher, tu mám ďalší produkt od tejto francúzskej značky. Tento raz je to odličovač s tonikom 2v1 z ich pleťovej rady Pure Calmille. Tento odličovač 2v1 mi doma ležal nejaký ten čas a nemala som náladu ho začať používať, až teraz nedávno som po ňom siahla, keď mi došla moja obľúbená micelárka Garnier článok TU.



Odličovač a tonikum v jednom má gelovitú konzistenciu, celkom príjemnej parfumácie, ktorá mi nejak neprekáža. Tento produkt je taký priemer, čo sa odličovania týka hlavne očného makeupu, s ktorým si úplne neporadí. Problém mu robí ako inak riasenka a gélová linka. Po priložení vatového tampónu na oko a následne po pritlačení, ostáva v okolí očí riadny čierny monokel, ktorý ide síce dole len je potreba trošku silnejšie pritlačiť a pošúchať. Takže na odličovanie očí som dala tomuto 2v1 produktu červenú, keďže s výsledkom nie som spokojná. Avšak s ostatným makeupom tváre si poradí celkom slušne a pleť pekne odlíči. Páči sa mi, že po odlíčení neostáva na pleti mastný povlak a nepociťujem nejaký lepivý pocit na tvári.



Cenu tohto odličovača 2v1 si už nepamätám, ale drahý určite nebol, takže kúpu neľutujem, ale druhý raz si ho už asi nekúpim. Najradšej mám, keď sa môžem odlíčiť jedným produktom ako napr. micelárkou a nie extra odličovačom na oči a potom na zvyšok tváre, na to som asi moc lenivá.

Poznáte tento odličovač s tonikom 2v1? Čo naň vravíte?

1 komentár:

  1. Tento odličovač mám veľmi rada, príjemne vonia, nie je mastný, dá sa použiť aj ako tonikum a dobre odličuje, ja som nemala problémy ani s odlíčením očí, ale nepoužívam linky, možno preto.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť