piatok 28. novembra 2014

Loreal Juliannes Nude Colour Riche

Dnešný článok bude o mojom zatiaľ jedinom rúži od Loreal z celebritnej privátnej kolekcie ( Loreal Collection Privee Colour Riche Lipstick Collection for Spring 2014). V tejto edícií sa nachádza 6 nude odtieňov ( Evas Nude, Doutzens Nude, Friedas Nude, Juliannes Nude, Cheryls Nude a Liyas Nude). Ja som si vybrala ten od herečky Julianny Moore. Cenu si už presne nepamätám, len viem, že bola dosť vysoká na to, že je to rúž z drogérie (ale Loreal rúže sú všetky dosť predražené).


Juliannes Nude rúž má jemný ružový odtieň s broskyňovým podtónom. Rúž je vysoko hydratačný, takže jeho textúra je krémová (skoro ako balzam) až maslovitá. Pigmentácia je priemerná, na získanie želaného odtieňu si musím rúžom prejsť po perách 2-3 krát. Rúž nezachádza do vrások a nezvýrazňuje suché miesta na perách. Má jemný "šimer", ktorý je ale taký decentný nie moc výrazný.

Výdrž rúžu je cca. 2 hodiny, v tom prípade, keď nejem. Mne nejak neprekáža, to že rúž na perách dlho nevydrží, nemám problém si ho naniesť znovu a pri tomto konkrétne nepotrebujete ani zrkadielko, lebo na perách nemáte čo pokaziť. Páči sa mi aj samotné čierno- zlaté balenie rúžu, ktoré pôsobí celkom luxusne, čo poviete?

Čo poviete na tento rúž? Páči sa Vám?






6 komentárov:

  1. Krásný odstín, já z této kolekce žádnou rtěnku nemám, ani z té červené, ale plánuji se jí právě po vánocích rozmazlit :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby sa mi hodil červený rúž určite by som si z červenej kolekcie nejaký vybrala :)

      Odstrániť
  2. Pekný odtieň, taký na bežné denné nosenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fakt krasna farba a teraz na zimu uplne idealna!

    Pozyvam na giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť