piatok 3. októbra 2014

Mary Kay Time Wise age fighting moisturiser

Ahojte dievčatá,
hydratačný krém z Mary Kay z ich rady Time Wise je môj veľký obľúbenec nejaký ten rok, som mu verná a kupujem si ho vždy, keď ho spotrebujem. Cena krému je 35 eur, čo je na krém veľmi veľa a preto stále hľadám nejakú lacnejšiu alternatívu, no zatiaľ neúspešne. Mám v mojom výbere niečo vytypované, žeby to mohlo byť ono, tak uvidíme a dám Vám určite vedieť, poprípade budem rada, ak mi niečo odporučíte, začo Vám budem vďačná. Cena je síce vysoká, ale za 88 ml balenie mi tento krém vydrží aj trištvrte roka, pričom štandardné krémy majú tak 50ml.


Prečo tento krém tak zbožňujem? Jeho jemná konzistencia sa veľmi rýchlo vsiakne do pleti, pričom hneď môžete cítiť, že pleť je hydratovaná/ vyživená a pripravená napr. na aplikáciu makeupu, pod ktorým tento krém zanecháva účinnú bázu. Účinky krému sú viditeľné- bojuje proti príznakom starnutia, čo môžem potvrdiť, že na mojej pleti zatiaľ nebadať nejaké výrazné známky starnutia. Ja mám verziu pre zmiešanú až mastnú pleť. Krém pleť nevysúša a nezanáša póry, nie je parfumovaný a je hypoalergénny. Používam ho len ráno, ale kľudne môže byť používaný aj ako nočný krém.


Poznáte tento skvelý krém od Mary Kay? Aký je Váš obľúbený krém na deň?

4 komentáre: