sobota 13. septembra 2014

Mary Kay mineral powder fondation

Ahojte kočky,
minerálny púder od Mary Kay je už so mnou nejaký ten rok verný kamarát, ktorý používam skoro denne, no a až teraz som sa dostala k jeho recenzií.


Jeho presný názov je Mineral Powder Fondation, áno podľa názvu je to minerálny makeup. Ja by som to síce, tak netvrdila, možno by sa dal použiť aj ako makeup, len to by som musela mať, krásnu bezchybnú pleť ako bábika, a tento makeup by som použila jedine na zjednotenie tónu pleti. Keďže moja pleť nie je bohužiaľ bez chýb, ako makeup u mňa moc neobstojí, no možno v prípade ak mám fakt pleť bez nejakej tej vyrážky a nechce sa mi líčiť, tak sem-tam použijem tento púder/ makeup, aby som na tvári aspom niečo mala. No samotný na pleti neposkytuje skoro žiadne krytie.


Ako ho teda používam ja? Pre mňa je to perfektný pomocník, ako zafixovať tekutý makeup, zjednotí jednotlivé prechody tónov na pleti a pre mňa ako majiteľky zmiešanej až mastnej pleti, poskytne skoro celodenné zmatnenie, takže sa moja pleť vďaka tomuto pre mňa minerálnemu púdru vôbec neleskne. Páči sa mi aj to, že púder je v peknom praktickom balení, vnútri so sitkom, ktoré sa dá otočením uzavrieť, takže sa Vám nič nevysype.


Púder sa dá dostať kúpiť v rôznych odtieňoch, ja mám ten najsvetlejší Ivory1 a jeho gramáž je 8g. Ja ho mám asi dva roky a skoro pri dennom používaní mám ešte polovicu.
Takže aj u mňa sa našiel produkt, ktorého pôvodne využite je málinko odlišné. 

Poznáte aj Vy tento minerálny makeup od Mary Kay?

Nezabudnite sa zapojiť do práve prebiehajúcej GIVEAWAY!!

10 komentárov:

  1. Tento minerální makeup neznám,ale vypadá velmi dobře. Zvlášť na to lesknutí pleti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teeeda, to máš dost malou spotřebu, já ho rozhodně do dvou let už mít nebudu. :D Ale používám ho opravdu jako make-up, pořád je to lepší než BB krémy (ty oproti němu nekryjí). :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Používam ho najmä na T zónu, tak preto ho mám po takom dlhom čase ešte dosť.

      Odstrániť
  3. Teeeda, to máš dost malou spotřebu, já ho rozhodně do dvou let už mít nebudu. :D Ale používám ho opravdu jako make-up, pořád je to lepší než BB krémy (ty oproti němu nekryjí). :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež ho používam presne tak ako ty :) je to taký viac krycí púder, ktorý pekne zakončí celé líčenie :) ja ho mám v odtieni ivory 2, ale určite sa prispôsobí viacerým odtieňom pleti, keďže až tak nekryje :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čo ja viem, ja mám z týchto sypkých púdrov celkom obavu, že by som ich 3/4 rozsypala :D
    Ale obdivujem tvoju spotrebu! :)
    Donny

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tento púder vďaka praktickému baleniu určite zbytočne nerosypes :)

      Odstrániť
  6. Neviem, mňa tie minerálne nelákajú, ale niečo na takmer celodenné zmatnenie pleti by sa mi zišlo. A so spotrebou mám to podobné ako Ty. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to o zvyku, keď Ti nejaký sadne a budeš s ním spokojná, tak prečo nie :)

      Odstrániť
  7. ten puder od MK mam aj ja len myslim o odtien tmavsi? moc mi nevyhovuje neviem neprisla som na chut tymto sypkym pudrom.....ale vyuzivam ho v zime na konturovanie..jemne

    OdpovedaťOdstrániť