štvrtok 31. júla 2014

Neon Barbie od Dermacolu

Ahoj kočky,
toto leto sa pre mňa nesie v neónových farbách, ale len čo sa lakov na nechty týka. Ako mnohé iné blogerky, aj mňa očarili pekné odtiene mini neónových lakov na nechty od Dermacolu. Ja som si vybrala jeden pekný ružový odtieň č. 13 Neon Barbie, ktorý má modré trblietky- tých som sa aj dosť bála, že ako to bude vyzerať, ale výsledok ma milo prekvapil, je to veľmi pekné a tých trblietok tam nie je až tak na husto, tak to pôsobí veľmi decentne. Páči sa mi, že tieto laky sú v mini verziách, ktoré určite spotrebujete cez jedno leto a nemusí Vám byť na ďalší rok ľúto, ak by lak nejak zmenil konzistenciu alebo by už tieto farby boli nemoderné.

Odtieň 13 Neon Barbie

A čo Vy skúšali ste tieto neónky od Dermacolu, ktoré odtiene sa Vám páčia?

5 komentárov:

  1. Nádherná farbaaa :) musím sa po ňom poobzerať

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tento sa podaril , moc pekný a letný

    OdpovedaťOdstrániť
  3. oooo jak to ze ho nemam?? ta farba je dokonala!!!

    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť