utorok 17. júna 2014

Francúzska manikúra

Ahojte,
pred pár mesiacmi, keď som písala článok o regeneračnom laku na nechty od Sally Hansen TU, tak som v ňom spomenula, že som veľký fanúšik gélových nechtov. Tak sa mi to zapáčilo, že som sa v jeden deň rozhodla, že sa ich naučím robiť aj ja. Som samouk a  zatiaľ som neabsolvovala žiaden kurz, veľa som sa naučila z videí, rôznych diskusií, ale najviac ma naučila jedna moja dobrá kamarátka, ktorá má nechtové štúdio, jej som dokonca robila aj modelku, keď bola na jednom školení, tak aj tam sa niečo na mňa nalepilo. Nechty robím zatiaľ len sebe, ale už ma o ne prosila aj sestra s maminou, priznám sa, že mám trošku obavy robiť druhému nechty, predsa len som samouk a ešte stále sa zdokonaľujem, takže ešte mi určite treba veľa trénovať a snáď sa niekedy aj odhodlám.
Čo sa týka tvaru nechtu, tak najviac sa mi páči oblý tvar tzv. mandľový, ale napr. na francúzskej manikúre konkrétne na mojich rukách sa mi najviac páči tvar hranatý. Inak najradšej mám práve francúzsku manikúru, veľmi sa mi to páči, nechty pôsobia veľmi elegantne a čisto. Ďalej sa mi potom páčia jednofarebné nechty, rôzne maľby alebo kamienky moc nemusím, ale na druhých sa mi to celkom páči. Minulý víkend som si asi po tretíkrát urobila francúzsku manikúru, chcem sa preto s Vami podeliť ako sa mi to podarilo. Prvýkrát, keď som si ju robila, tak to bola jedna hrôza, biely oblúčik- smajlík bol asi na každom prste krivý, tak som to potom na druhý deň dávala dole :) No tento raz sa mi to celkom podarilo, nie je to dokonalé, ale verím, že postupným trénovaním sa k tomu raz dostanem.





Všetok materiál čiže primer, ultrabond, kamufláž, biely gél, stavebný gél a vrchný lesk,  mám z Truscady, okrem tipov tie mám z ebay. Kamufláž je svetlo ružová s jemnými striebornými trblietkami. Čo sa týka postupu, tak neviem, či má zmysel to sem písať, na internete je množstvo postupov a každému vyhovuje iný, ja som konečne našla postup, ktorý mi vyhovuje. Ak by Vás takéto články zaujímali, tak by som to sem potom napísala, tak dajte mi vedieť.

A čo Vy a gélové nechty? Obľubujete ich alebo ste skôr za prirodzené? Páči sa Vám francúzska manikúra alebo preferujete skôr farebné nechtíky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára