streda 28. mája 2014

Nákup v Pupe

Obchod Pupa ma zlákal peknou vôňou, ktorá odtiaľ išla. Priznám sa, že do tohto obchodu moc nechodím, neviem ani prečo, možno to bude aj tým, že mám radšej také obchody, kde sa vás nič nepýtajú a v kľude si môžte pozerať a skúšať, čo sa vám páči.



Mala som v pláne kúpiť si nejaký pekný bronzer a korektor na kruhy pod oči, ktoré mám z nedostatku spánku. Môj naplánovaný nákup sa ako inak rozšíril ešte o dve veci. Kúpila som si ešte paletku tieňov na oči a jeden samostatný očný tieň. Čo sa týka tej paletky Pupart, tak som ju zatiaľ skúšala len párkrát a musím povedať, že ma dosť sklamala, farby tieňov sú veľmi pekné, no ich nanášanie je hrozné, strašne sa prášia. Používala som na ne štetce, potom ma napadlo, že by to lepšie šlo s penovým aplikátorom alebo prstami, takže som sa musela vrátiť do doby minulej, keď som o štetcoch nič nevedela a nanášať ich prstami a penovými aplikátormi, tento spôsob ma už, ale omrzel, takže paleta poputuje mojej sestre, ktorá sa jej hádam poteší :)



Naopak samostatný tieň, ktorý má názov Ombretto Compatto, je perfektný, krásne sa nanáša, je to síce práškový tieň, no konzistencia je akoby krémová.  Keby tie tiene z tej paletky boli také, ako tento samostatný, tak by to bola dokonalá paletka.




Najviac sa, ale teším bronzeru- 4Sun Bronzing Powder, ktorý som si vybrala, obsahuje štyri odtiene hnedej, bronzer nemá žiadne trblietky a nie je perleťový, dlho som taký hľadala a konečne som ho našla. Na tvári nepôsobí oranžovo, ale dodá pleti pekný opálený efekt. Pri nanášaní veľkým štetcom sa vôbec nepráši, ešte dodám, že veľmi pekne vonia.




Na moje kruhy pod očami som chcela niečo krémové čo nevysušuje, ale bude hydratovať.Tento korektor naplnil moje očakávania, je veľmi ľahký, ja ho používam na makeup, vydrží mi po celý deň takže ho nemusím upravovať.




A čo vy a Pupa kozmetika? Máte aj vy svoje obľúbené kúsky? Alebo aj Vás niečo sklamalo, ako mňa tá paletka?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára