pondelok 26. mája 2014

Aroma Ritual od Dermacolu alebo voňavá bomba do sprchy

Ahojte dievčatá,
pred pár dňami som si urobila veľkú radosť na nákupe v Lidli. Tam som totiž objavila tieto sprchové gély od Dermacolu- Aroma Ritual. Zobrala som si hneď tri kúsky. Bola na ne myslím, že akcia 1,50 za 200ml balenie.
No a čo je na týchto sprcháčoch také super, sú to asi najvoňavejšie sprchové gély, aké som asi doteraz vyskúšala. Sú naozaj veľmi silno parfumované. Ja som si vybrala melónovú vôňu, ktorá mi pripomína žuvačku z môjho detstva Huba-Buba, ktorú možno poznáte aj Vy :) Ďalej sprchový gél- karibský sen, čo je vôňa kokosu a ananásu. A asi moja najobľúbenejšia vôňa je belgická čokoláda s pomarančom, pri sprchovaní s týmto gélom mám chuť ho zjesť :)



Vôňa na tele ostáva prekvapivo dlho. Je to príjemný relax zahaliť sa do voňavého závoja, hlavne ak máte za sebou ťažký deň, tak toto Vás určite príjemne povzbudí. 
Skúšali ste aj Vy tieto voňavé sprcháče od Dermacolu? Aké sú Vaše obľúbené vône, myslím, že v ponuke sú ešte aj iné vône, nie len tie, ktoré mám ja.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára