sobota 26. apríla 2014

SOS pre zničené nechty

Dvakrát po sebe som mala gélové nechty, no pred pár dňami som sa rozhodla, že si ich dám dole. Spôsob akým som si ich dala dole sa neodporúča. Najlepšie je ich pilníkom úplne zbrúsiť, no ja som si ich strhla dole, prišlo mi to ľahšie, rýchlejšie a hlavne nenarobím s tým toľko bordelu ako pri zbrusovaní :) Nechtová platnička je po gélovej modeláži dosť zničená, tie ktoré nosíte gélové nechty asi viete o čom hovorím...No, ale keď gélové nechty sú také pekné, v poslednom období sa mi veľmi páčia a stále na internete obdivujem práce dievčat, ktoré robia nechty. Ja si moje robím sama, som samouk plus čerpám rady z internetetu a od kamarátky, ktorá má salón, músím povedať, že na to, že nemám kurz mi to celkom ide, dokonca premýšľam, že zverejním aj niektoré moje výtvory tu na blogu, tak uvidíme...
Prejdem, ale k veci a k tomu, čo som vlastne chcela. Takže dala som si trošku pokoj od gélových nechtov a rátala som s tým, že tie moje budú zničené. Pozrela som nejaké infošky na nete a zahraničných blogoch a pár dievčat chválilo lak na nechty od Sally Hansen pre silno poškodené nechty presný názov je Sally Hansen Nail Rehab, tak som zašla do DMky a hneď aj kúpila. Fľaštička stála nepamätám presne, ale myslím, že okolo 7 eur, celkom dosť, no ale...

Lak má peknú ružovkastú farbu, ale po nanesení nie je vidno. Naniesla som si ho presne tak ako sa píše na obale, dala som si 2 vrstvy, môžete si naň dať ešte farebný, ja som moje nechty nechala len tak s týmto. Ak je to ešte potrebné, tak po 7 dňoch môžte zasa nechty týmto lakom nalakovať.
Mne sa hneď po prvom nanesení zdá, že nechty vyzerajú lepšie, stopy po prebrúsení od pilníka sa ako keby uhladili, nechty sú pevnejšie. Je to taká rýchla pomoc, ktorá zaistí, že nechty nevyzerajú zničené, myslím, že určite by pomohol aj pre tie, ktorým sa nechty štiepia, lámu alebo ich majú mäkké.





Ešte spomeniem len to, že lak obsahuje vitamín E a výťažky z jazmínu a ruže, ktoré pomáhajú nechty hydratovať a  rýchlo ich obnovia. 

Skúšali ste aj vy tento "zázrak" alebo niečo iné, čo vám vaše nechty dalo do poriadku? Budem rada ak napíšte v komentoch, čo vám zlepšilo nechty. 



4 komentáre:

  1. určite by som si rada pozrela fotky tvojich gelóvých nechtov :))) mne pomáha hlavne olejček z oriflame, taký žltý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcem ešte nechať trochu vydýchnuť moje nechty, ale keď dám gelové a podaria sa, tak sa s mojim výtvorom podelím :)

      Odstrániť
  2. to bych potřebovala na ty moje příšerné nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť