utorok 22. apríla 2014

Niečo pre suché/ popraskané pery

Myslím, že už som to tu párkrát na blogu spomínala, že ma sem- tam potrápia suché alebo lepšie povedané popraskané pery. Na takých perách nevyzerá dobre žiaden lesk alebo rúž. Ešte keď sa k tomu pridá aj nejaký ten opar alebo kútik, tak pekné pery sú minulosťou. S kútikmi mávam tiež  problém, hlavne v zime.


Ako si s týmito problémami poradím? Musím povedať, že problém suchých pier sa mi nepodaril úplne vyriešiť, neviem čo môže za tým byť..., ale už som fakt vyskúšala všeliake mastičky, či balzamy na pery. Nedávno som objavila mastičku na pery z konope- Lipsticann. O konope som čítala veľmi veľa, ako dobre pôsobí hlavne na kožné problémy. Tak som si povedala, že možno pomôže aj mojim ústam.
Je to taký tuhý až voskový balzám, ktorý sa nanáša prstami, je zelenej farby a celkom príjemne vonia. Nanášam si ho skoro vždy predtým ako idem spať, dosť hrubú vrstvu.




Konzistencia je dosť taká hustá a na perách sa pomaly vsiakne, doslova ako taký vosk. Keď si ho dám na pery pred spaním, tak ráno ho mám stále na perách. Pery pekne hydratuje, no a suché pery nemám len vtedy, keď ho používam, niekedy zabudnem si ho večer dať, tak potom ich mám samozrejme suché. Keď som celý deň doma, tak ho používam aj cez deň, medzi ľudí by som s ním nešla, lebo balzám zanecháva na perách taký jemný povlak, čo nemusí vyzerať dobre. Veď aj to balenie je také, že musíme doň ďobnúť prstom a tak si ho dať na pery, neviem si predstaviť nech už je to hocijaký balzám v tégliku, si ho dávať na pery, keď som niekde vonku, v práci alebo v obchode, tie baktérie na prstoch sa potom prenesú na balzám no brrrrr:)
Na takéto situácie používam starý dobrý jelení loj v tyčinke, je to lacný balzám s celkom dobrým účinkom, ktorý určite všetci poznáte.


Jelení loj mám pre istotu vždy v kabelke.

Toto sú moje finty na suché pery, ktoré mi ako- tak pomáhajú, ako som už spomenula vyššie vyskúšala som už X produktov a tieto dva sa mi zatiaľ najviac osvedčili, momentálne nič nové nehľadám. 

Máte aj vy problém so suchými perami, aké mastičky alebo balzamy používate???

2 komentáre:

  1. ja problem zo suchymi perami nemam pretože ich stale musim mať niečim namastene,, neviem či pery praskaju a vysušaju sa aj pod nejakymi balzamami na pery ale ja od kedy si ich stale mastim tak ani kutiky sa nerobia:))

    OdpovedaťOdstrániť