sobota 12. apríla 2014

Hyaluronové sérum- recenzia

Pred mesiacom som bola na nákupe v jednom bio obchode, kupovala som moje obľúbené goji. Pozrela som si aj kútik s kozmetikou, no a vtedy mi padla do oka táto fľaštička s kyselinou hyaluronovou. Presnejšie je to hyaluronové sérum Nobilis Tilia. Na výber boli dve fľaštičky 20ml a 50ml. Ja som si zobrala tú 50ml, cena bola myslím okolo 12 eur, toto 50ml balenie je výhodnejšie ako to 20ml, ktoré je len o 3 eurá lacnejšie. Sérum zoženiete aj na internete.

Takže čo sa v tejto fľaštičke nachádza a čo nám sľubuje výrobca? Je to vodnaté alebo aj skôr gelové sérum s obsahom kyseliny hyaluronovej a extraktu prasličky roľnej. Kyselina hyaluronová je osvedčený prostriedok určený pre regeneráciu a ochranu pleti. Má ochrannú schopnosť zadržovať vlhkosť v pleti. Pleť je tak dlhodobo pružná a hydratovaná.


Za mňa môžem povedať, že po nanesení cítiť, že pleť je hydratovaná, rozžiarená. Všimla som si dokonca, že urýchľuje hojenie drobných vyrážok, ktoré sa sem- tam vyskytnú. Hneď po nanesení môžte cítiť ako sa pleť pekne vypína a vyhladzuje.
Toto sérum môžte nanášať ráno aj večer. Ja ho používam len večer, zmiešam ho s avokádovým olejom a nanesiem na vyčistenú tvár. Ak nepoužívate oleje, tak ho môžte miešať s obľúbeným krémom, alebo ho použiť len tak samotné. Na aplikáciu postačí úplne malé množstvo len 2-3 kvapky na celú pleť a výde aj na dekolt. Do pleti sa veľmi rýchlo vstrebe a na pleti ho vôbec nie je cítiť
Určite je vhodný aj pre citlivú pleť. Ak nepoužívate očný krém, tak kľudne môžte dať trocha tohto séra aj na očné okolie, niekde som čítala, že dokonca niekomu z neho vybledli kruhy pod očami.

Sérum má praktickú pumpičku, stačia 2-3 kvapky

Takže určite odporúčam, za celkom prijateľnú cenu dostanete myslím, že skvelý produkt hodný účinkom drahých krémov z lekárne. 

Máte aj vy takú pozitívnu skúsenosť s týmto Hyaluronovým sérom?





4 komentáre:

  1. kiežby mi z toho vybledli tie kruhy..
    vyzerá to veľmi dobre, asi ho skúsim

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No tak to je rozhodne niečo pre mňa! :) Idem hneď prelúskať eshopy :)

    OdpovedaťOdstrániť