pondelok 24. marca 2014

Loreal micelárna voda- recenzia

O tejto micelárnej vode od Loreal bolo už veľa písané. Ja čo som na ňu čítala ohlasy tak väčšinou boli pozitívne. Rozhodla som sa pridať aj ja svoj názor.
Veľa dievčat túto micelárku porovnáva s Biodermou, vraj je to lacnejšia alternatíva. To ja neviem povedať, lebo Biodermu som neskúšala a ani neplánujem. Je mi ľúto dať za odličovač hoc aj viac ako 5 eur, myslím, že Bioderma stojí okolo 15 eur, neviem presne.

Ja som svoju Lorealku kúpila v DMke, ešte minulý rok, bola na ňu akcia myslím, že stál asi 4 eurá. Tak ma to zlákalo a zobrala som ju do košíka. Balenie má 200ml. Čo sa týka fľaštičky, tak nie je nič moc, mám radšej, keď otvor je trošku vyšší, sa mi tak zdá, že potom nevýde zbytočne veľa produktu, takže treba dávať pozor, keď si ju dávate na vatový tampón.


Čo sa týka účinku, tak musím povedať, že som veľmi spokojná. Odstráni mi všetok makeup. Na očiach v pohode aj vodeodolnú linku, špirálu. Odličovanie ide ľahko, nedrhnem oko vatovým tampónom, len jemne poprikladám a všetko pekne zíde.
Micelárna voda je neparfumovaná a hypoalergická, takže vhodná aj na citlivnú pleť.


Máte aj vy také pozitívne skúsenosti s ňou ako ja?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára